בפורומים מקצועיים שהתנהלו בימים האחרונים בקריית שלום, הבהיר מאמן מכבי ת"א ז'רקו לזאטיץ' שמבחינתו החלוץ הבכיר של מכבי ת"א העונה הוא דור תורג'מן, זאת על רקע העובדה שערן זהבי עלה מהספסל רק בדקה ה-81 ב-0:2 על מ.ס אשדוד ביום ראשון.
"הכל אצלי נובע מהחלטות מקצועיות", הבהיר המאמן הסרבי. "לא באתי עם דעה קדומה על אף אחד. תורג'מן הוא החלוץ הבכיר של מכבי ת"א העונה, נקודה". זהבי בחר להוציא החוצה את התסכול הרב שהצטבר אצלו אחרי המשחק מול אשדוד, כשירד מיד לאחר השריקה לחדר ההלבשה מבלי ללחוץ ידיים ולהודות לקהל, כפי שהוא עושה תמיד.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
כעס אחרי הניצחון על אשדוד. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
לזאטיץ' גם הבהיר כי זהבי עוד יקבל קרדיט במהלך העונה, אולם במשחקים משמעותיים יותר, כמו מול בראגה בחוץ בפתיחת המסע בליגה האירופית (חמישי, 22:00), תורג'מן יהיה זה שיקבל את הקרדיט וזהבי ייכנס או לא רק על פי הצורך. יחד עם זאת, זהבי, שפתח נגד מכבי פ"ת והפועל ירושלים, צפוי לפתוח במשחק הליגה ביום ראשון הקרוב מול עירוני טבריה.
"זהבי צריך להבין שיש היררכיה ברורה העונה במכבי ת"א, תורג'מן הוא החלוץ הבכיר והוא יחד עם אלעד מדמון אחריו", הסביר גורם במכבי. "הוא יכול לקבל את זה או לא, זו כבר ההתמודדות שלו".
2 צפייה בגלריה
מ.ס אשדוד מכבי ת"א
מ.ס אשדוד מכבי ת"א
תורג'מן חוגג באצטדיון הי"א השבוע
(צילום: עוז מועלם)
מכבי, שספגה שתי מכות קשות עם פציעות של שני המגינים הבכירים שלה שגיב יחזקאל ורוי רביבו שייעדרו בחודשיים הקרובים, תצא מחר בצהריים לפורטו לקראת המשחק בחמישי. בראגה, שהדיחה את מכבי פ"ת בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית עם 0:7 בסיכום שני המשחקים, מדורגת שביעית בפורטוגל עם 11 נקודות לאחר שישה מחזורים.