במכבי ת"א מאושרים אחרי ה-0:1 על בית"ר ירושלים ופער 5 הנקודות בפסגת ליגת העל, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, במכבי ת"א הוחלט לממש את החוזה לעונה הבאה של רובי קין, כשהבעלים מיץ' גולדהאר מרוצה מאוד מהניהול המקצועי של הקבוצה. אלא שהאירי עצמו צריך לתת את האישור הסופי ולממש את ההחלטה העקרונית של המועדון.
החשש במכבי הוא מפני שני מכשולים אפשריים: המשך המלחמה, מה שעלול לגרום לקין לשוב חזרה למולדתו, או הצעה מליגה או קבוצה בכירה יותר. במכבי בונים על קין שביום חמישי עשוי להוליך את הקבוצה לרבע גמר הקונפרנס-ליג, אך כמובן יודעים שהצעה אטרקטיבית מקבוצה בכירה יותר תטרוף את הקלפים. במקרה כזה, עשויה מכבי לפנות לברק בכר, שעד כה לא הועבר אליו אפילו מסר אחד מקריית-שלום.
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
הרצון במכבי ת"א שהוא שימשיך. קין
(צילום: אלכס קולומויסקי)
יצחקי: "היד יותר קלה על ההדק נגד בית"ר"
(צילום: באדיבות ONE)
"אני מאוד גאה. זה לא היה משחק מדהים ואמרתי לשחקנים אחריו שזה היה ניצחון של אופי. של נחישות", אמר קין בסיום ההתמודדות, שהבטיחה לצהובים את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. "כנראה זה המשחק שלא היינו צריכים אחרי אירופה, אבל הקרדיט הוא לשחקנים. הם עבדו קשה. גם לאלה ששיחקו ביום חמישי. אולי הייתי צריך לתת יותר מנוחה אבל לא רצינו לפגוע בקצב שאנחנו נמצאים בו".
"אני שמעתי אחרי אולימפיאקוס שאנשים מדברים על ההישג והאופי שלנו. אמרתי לשחקנים שנראה מול בית"ר את זה, וזה קרה. הגדלת הפער בפסגה? אין השפעה. אנחנו מתרכזים במה שאנחנו עושים. לא ידעתי שחיפה הפסידו".
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
לא אהב את ההתבטאות של קארצב עליו. זהבי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
עוד לפני שריקת הפתיחה בטדי, במכבי ת"א היו עסוקים בריאיון המיוחד שהעניק עדן קארצב ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, ובעיקר בהתבטאות שלו כלפי ערן זהבי ("עם כל הכבוד לו, שיחקתי עם שחקנים קצת יותר גדולים שישבו על הספסל").
האמירות הלא שגרתיות במועדון כמו מכבי ת"א מצידו של הקשר, שהגיע בינואר מאיסטנבול בשאקשהיר הטורקית, יצרו שיח בלתי פוסק לקראת המשחק. בין היתר, שחקנים במכבי טענו כי זהבי לא אהב את ההתבטאות כלפיו. אחד מהשחקנים אמר: "קארצב אמר את דעתו וסיפר כי מתוסכל מכך שהוא לא משחק, מה לא לגיטימי בזה?".