הפועל חיפה תתארח מחר (שבת, 19:00) אצל מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השמיני בליגת העל, במה שיהיה משחק החוץ השלישי ברציפות שלה. שתי הקבוצות מקוות לשבור את רצף המחשקים הארוך בהם הן סיימו בתיקו. הפועל חיפה מגיעה לאחר שסיימה את ארבעת משחקיה האחרונים בתיקו, וכך גם אשדוד, כשהיא גם סיימה את כל השלושה האחרונים ב-1:1.
המאמן ניר קלינגר התייחס למשחק החוץ שצפוי מחר לקבוצתו: “אשדוד זה אתגר, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. ברגע שנגיע בגישה שלנו, אני רגוע מבחינה מקצועית. עד כה ידענו לפתור לא מעט דברים תוך כדי תנועה”.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר הפועל חיפה
ניר קלינגר הפועל חיפה
ניר קלינגר הפועל חיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)
על ה-2:2 מול הפועל באר-שבע במחזור הקודם: “זה היה תיקו מאכזב. רצינו מאד לנצח כי הנקודות היו מאד חשובות לנו. הובלנו פעמיים, וכשאתה מבקיע בטרנר פעמיים זה חייב להסתיים בניצחון. אנחנו בקצב של שיפור מקצועי משמעותי. כרגע זה לא ניכר בתוצאות ובנקודות, אבל הדרך ארוכה ואני מאמין שבסופו של דבר ברגע שכולם יתחברו, התוצאות יהיו טובות יותר”.
"קל מאד להתחבר בהפועל חיפה, השחקנים הוותיקים דואגים לכך. חאתם אל-חמיד, אליאל פרץ ומוחמד קמארה נקלטו היטב”, התייחס המאמן להתאקלמות של השחקנים החדשים, והסיף: “אלחמיד ופרץ, שיהיה בסגל לאחר שהגיע השחרור מההתאחדות האוסטרית, יהוו תוספת כוח. אנחנו יוצאים למשחק חוץ שלישי ברציפות ומקווים לסיים את הסדרה הזאת של קריית שמונה, באר שבע ואשדוד שהם מגרשים פחות נעימים”.
3 צפייה בגלריה
שחקנה החדש של הפועל חיפה מוחמד קמארה
שחקנה החדש של הפועל חיפה מוחמד קמארה
נקלט היטב. קמארה
(צילום: דוברות הפועל חיפה)
הקשר חנן ממן הוסיף: ״מה שצריך לפתור נפתור. נעשו לאחרונה ההתאמות הנכונות. אמנם התוצאות מעט מאכזבות, בשני משחקים שהיינו צריכים לנצח סיימנו בתיקו. סך הכול היינו יכולים לצאת מעודדים מהיכולת. יש לנו חומר אנושי טוב וחדר הלבשה טוב. עכשיו הגיע הזמן שגם התוצאות יגיעו".
3 צפייה בגלריה
אדריאן פאון שחקן הפועל באר-שבע מול חאתם עבד אל-חמיד שחקן הפועל חיפה
אדריאן פאון שחקן הפועל באר-שבע מול חאתם עבד אל-חמיד שחקן הפועל חיפה
"חקן אדיר ותוספת כוח מדהימה". אל-חמיד מול פאון
(צילום: הרצל יוסף)
על הליגה אמר: "בשונה משנה שעברה, הגדולות לא מנצחות את כולם ולא בורחות לליגה. אנחנו צריכים לאסוף נקודות במיוחד מול קבוצות ברמה שלנו. הצטרפו שני שחקנים טובים כמו אליאל פרץ וחאתם עבד אלחמיד ששיחקו באירופה עד לא מזמן. אליאל שחקן מצוין, חאתם זה לוקסוס גדול מאוד. שחקן אדיר ותוספת כוח מדהימה. לא יודע איך הוא הגיע להפועל חיפה, אבל אנחנו מאוד שמחים. שיואב כץ ימשיך ככה". על אשדוד אמר: "אצטדיון של גולים ואירועים ואני מקווה שניתן גול אחד יותר".
פורסם לראשונה: 12:33, 14.10.22