אתמול (רביעי) היה יום מוצלח מאוד עבור מכבי ת"א. הוא התחיל עם השלמה של החתמה נוצצת, שחקן הכנף הרומני בן ה-19 רארש איליה שהגיע בהשאלה מניס, והמשיך עם ניצחון קליל למדי - 0:4 על מכבי פ"ת בנתניה במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה.
אייטור קראנקה התייחס בסיום לפעילות של קבוצתו בחלון ההעברות: "אני מרוצה, בכל חלון המטרה שלי היא להיות במקום טוב יותר, הבאנו שחקן מוכשר, טוב מאוד, עם עתיד מבטיח. היום אני גם מכיר את השחקנים חודש יותר ממה שהכרתי כשהגעתי. מאז שהגעתי אוסקר עזב וכולם צריכים להיות גאים בו. כשהוא עזב ניסינו להביא מישהו לא שיחליף אותו, כי אין לו תחליף, אבל מישהו שישפר את הקבוצה וזה חשוב".
1 צפייה בגלריה
רשאש איליה
רשאש איליה
"מישהו שישפר את הקבוצה". איליה
(צילום: עוז מועלם)
מי ששיחק תפקיד משמעותי ביום המוצלח של הצהובים היה גבי קניקובסקי. הקשר בישל את הראשון, סחט את הפנדל שהוביל לשני ואת השלישי כבש בעצמו עם שער נפלא. "מספרית היה לי משחק טוב, אבל היו לי גם כמה איבודים מיותרים. זה כיף לבשל, להבקיע, לסחוט פנדל, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה", אמר קניקובסקי בסיום.
כשנשאל אם הוא מרגיש שהוא מחליף את גלוך, השיב: "המטרה שלי היא לא להיות אוסקר, אלא להיות גבי. אני מאחל לאוסקר את כל הטוב שבעולם. אוסקר זה אוסקר וגבי זה גבי ושחקן לא צריך לתפוס את המקום של מישהו אחר, אלא להיות הוא עצמו ולהיות יותר טוב".
על העבודה תחת קראנקה: "לא פשוט להחליף מאמן באמצע עונה, הוא הביא הרבה רוח חדשה ואנרגיות. גם אנחנו השחקנים צריכים להוכיח וכשבא מאמן חדש כולם צריכים להתעלות על עצמם ולהראות מה הם שווים". על ציפיותיו האישיות לגבי המשך הדרך: "להיות שחקן משמעותי, להשתפר ממשחק למשחק ולהיות יותר דומיננטי".