בצל פתיחת העונה המאכזבת של מכבי נתניה, שנפרדה אתמול (שלישי) ב-2:2 מהפועל חדרה ונותרה עם ניצחון בודד אחרי שבעה מחזורים בליגת העל, עתיד הקבוצה גם נראה לא ברור. הבעלים, אייל סגל, אמר בשיחה פרטית שקיים עם אחד האוהדים ברשת החברתית כי בכוונתו לעזוב את המועדון בסיום העונה.
"אני מסיים את המשמרת שלי בסוף העונה גם אם לא יבוא אחר", אמר סגל, "אם תחליטו לא להמתין לקיץ ו'לשרוף את המועדון', זה יהיה עתידו. אם תחליטו לקחת את המושכות או כל גורם אחר, אשמח לעשות זאת מיידית. מעולם לא נהניתי מהתואר 'בעלים' ואשמח לחזור להיות אוהד מן השורה".
1 צפייה בגלריה
הבעלים של מכבי נתניה אייל סגל
הבעלים של מכבי נתניה אייל סגל
"מסיים את המשמרת". אייל סגל
(צילום: ראובן שוורץ)
סגל התייחס לכעס של האוהדים על מצב הקבוצה: "גזרתי על עצמי אחרי ה-7 באוקטובר לא לדבר על שום נושא, עד שתסתיים המלחמה בכלל ומלחמת האחים ביננו בפרט, גם לא היום. בקיץ כשהוחתמו השחקנים, כולכם צהלתם ושיבחתם את מרקו, שסוף סוף יש מאמן שעושה מה שהוא רוצה (בלי תכתיבים מההנהלה), מה שלא היה נכון (כי כולם עשו מה שרצו). לעצם העניין, הקורונה גרמה לי להשאר ועכשיו המלחמה. בסוף העונה הזו (גם אם המלחמה לא תסתיים), אני מסיים את המשמרת שלי".
על עתידו של בלבול: "אין איש מקצוע שמתחמם על הקוים ויכול להפוך את הלימון ללימונדה, טעיתי בלחץ של בני לם לעזוב, טעיתי (כשנכנעתי) ללחץ הקהל ושחררתי את רן קוז'וך, לא מתכוון ליזום שום שינוי דרמטי כל עוד אין גורם מקצועי רציני כתחליף. עברתי זעזוע דרמטי ב-7 באוקטובר שלא מאפשר לי להיכנס לשום פינה שיש בה לשון הרע, או התלהמות או קללות, או מריבות, לכן התנתקתי למעט האחריות הכלכלית".
"לא מחפש לצאת גדול ולא את חיבת הקהל. איש מכם לא ילמד אותי את אהבת מכבי נתניה, אני ביציע מגיל אפס. ב-15 השנים האחרונות אני משקיע ממיטב כספי וזמני וכשלא מצליח אני משלם מחיר אישי. לקראת העונה לא חסכנו ועשינו הכל כדי להצליח, בפועל אין תוצאות והסבל שלי לא קטן משלך. ועדיין, כנושא באחריות לא יהיה זעזוע מקצועי כל עוד לא תהיה אלטרנטיבה רצינית".