אחרי שכבר ירדה מהאפשרות לצרף את זוהר זסנו ממ.ס אשדוד, הפועל ת"א פנתה הבוקר (שלישי) לקבוצה של אלי לוי בבקשה להיכנס למגעים מחודשים בניסיון לשאול את המגן הימני.
כרגע מסתמן כי המאבק על זסנו הוא בין בית"ר ירושלים, המקורבת יותר לג'קי בן זקן, להפועל ת"א, כשישנו מתח בינה לאשדוד בעקבות התביעה שהגישו הבעלים הקודמים של האדומים לבוררות בשל ההתנערות של אשדוד מהחוזה של שי אייזן. אבל לאור היכולת החלשה של ההגנה במשחק הפתיחה של העונה מול ההרכב השני של בני סכנין (1:1), החליטו בהפועל ת"א שוב לפנות לאופציית זסנו.
1 צפייה בגלריה
זוהר זסנו שחקן מ.ס אשדוד מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
זוהר זסנו שחקן מ.ס אשדוד מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
הפועל ת"א ובית"ר ירושלים רוצות אותו. זסנו (מימין)
(צילום: עוז מועלם)
אושר דוידה, שצפוי לחתום במכבי ת"א, מחק את פוסט הפרידה מהאדומים שפרסם באינסטגרם לפני כשנה כשעבר לסטנדרד ליאז'. הוא החזיר את הפוסט, אבל זה כבר הצליח להרגיז את אנשי הפועל וגם את אוהדיה. גורם במועדון אמר: "לנו אין בעיה שדוידה ישחק איפה שהוא רוצה, אבל זה שהחוצפן הזה מחק פוסט פרידה ממועדון שהמציא אותו רק כדי למצוא חן בעיני אוהדי מכבי ת"א, אחרי שחימם את הספסל בבלגיה, זה מראה בעיקר מי הוא ולאן הוא יגיע בקריירה שלו. מליקוקים לאוהדים לא מייצרים שום דבר, הוא שכח מה עשו פה בשבילו, לפחות הרווחנו עליו 1.6 מיליון יורו".