בכר: "שום דבר עוד לא גמור"
(צילום: באדיבות ONE)
"בפעם אחרונה ששיחקנו בטדי נגד הפועל ירושלים הובסנו 3:0, זה אומנם היה אחרי אירוע גדול בליגת האלופות אבל עדיין שיחקנו עם ההרכב הכי חזק שלנו והובסנו", הזכיר היום (חמישי) מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, במסיבת העיתונאים לקראת המפגש נגד האדומים מהבירה בשבת (18:30, טדי) במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל.
25 אלף כרטיסים הוקצו לאוהדי מכבי חיפה למשחק, כשנכון להיום כ-15 אלף כבר הבטיחו את מקומם. הירוקים שמובילים את טבלת ליגת העל בפער של 8 נקודות, יקוו למעידה נוספת של הפועל באר-שבע מול מכבי נתניה (ראשון, 20:30) בתקווה לעשות צעד משמעותי נוסף אל עבר אליפות שלישית ברציפות.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"כוח להמשך". בכר
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, שנמצאת בכושר טוב ובמומנטום", המשיך בכר. "גם הניצחון שלנו בבית, נגדם (1:2) היה בשיניים. נצטרך לשים את כל הסחות הדעת בצד, את כל הדיבורים על אליפות, ולהתרכז במשחק הקשה הזה".
כשנשאל המאמן על הדברים שנאמרו מצד מאמן מכבי ת"א, איייטור קראנקה, על היכולת שמפגינה חיפה, השיב המאמן: אני מאוד מכבד אותו ואת מועדון מכבי ת"א אבל מעדיף להתעסק בקבוצה שלי ובשחקנים שלי".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
מצפה להם אווירה ביתי בטדי. שחקני מכב חיפה
(צילום: עוז מועלם )
"אנחנו לוקחים את המשחק הזה בשיא הרצינות", הוסיף הבלם רמי גרשון. "כל משחק בפלייאוף הזה קשה ומסוכן. אנחנו רוצים להמשיך לקחת נקודות ולהציג יכולת טובה. אנחנו גם בונים על הקהל שלנו, כשכבר 15 אלף הבטיחו את ההשתתפות ומחכים לעשות את העבודה".
לגבי נוכחות הקהל שצפויה בטדי סיכם בכר: "בפעם האחרונה שהיינו בטדי היה סוג של חרם של ארגוני האוהדים, ובצדק. אני שמח שהקהל שלנו יבוא במטרה למלא את טדי. זה ייתן לנו הרבה כוח להמשך".