לא כך רצה רן בן שמעון לפתוח את העידן שלו כמאמן נבחרת ישראל, אולם הוא יצטרך להתמודד עם תנאים לא קלים במשחק הבכורה שלו על הקווים: משחק שיפגיש את הסגל השלישי של הנבחרת מול הונגריה שמבחינתה יהיה זה משחק ההכנה האחרון לקראת היורו מול איצטדיון מלא. בשעות הצהריים רן בן שמעון פרסם את ההרכב שלו.
ההתאחדות לכדורגל מחויבת לקיים את שני המשחקים הקרובים, מול הונגריה ולאחר מכן גם מול בלארוס, זאת לפני פתיחת ליגת האומות שגם הוא יהפוך להתמודדות אבודה מראש, מאחר שהנבחרת עלתה לדרג א' ותשחק בבית אחד עם צרפת, בלגיה ואיטליה.
2 צפייה בגלריה
בן שמעון
בן שמעון
משחק ראשון לא קל. בן שמעון
(צילום: EPA/Zsolt Czegledi)
מראש נקבע כי בשל הסמיכות למשחקים האולימפיים בפריז, למאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון יקבל תעדוף בקביעת הסגל שמתחיל את ההכנות לטורניר האולימפי בו תשחק הנבחרת שלו עם מאלי, יפן ופרגוואי, ולכן שחקנים שיהיו בקמפיין הקרוב עם בן שמעון כמו אוסקר גלוך, ענאן חלאיילי, רוי רביבו, סתיו למקין ואחרים, לא זומנו לשני משחקי הידידות של הבוגרת.
לא רק שהנבחרת הבוגרת זימנה מראש סגל משני וחסר מאוד, במהלך האימונים השבוע עוד נשרו מספר שחקנים בשל פציעות כמו תומר יוספי, גיל כהן, מחמוד ג'אבר, אופק ביטון ואחרים, מה שהוביל לזימון של שני שחקנים שירדו לליגה הלאומית, עומרי אלטמן והישאם לאיוס.
רן בן שמעון ואלי דסה במסע"ת הנבחרת
(ONE)
כפי שנחשף ב-ynet, התוכניות של רן בן-שמעון הן לא לזמן יותר את ערן זהבי ומיגל ויטור. המגן השמאלי המועדף עליו יהיה דני גרופר מלודוגורץ ולא רביבו כפי שהיה תחת אלון חזן.
בן-שמעון יחד עם עוזריו החדשים גל כהן ואמיר שלח, ישחקו מול הונגריה שהפסידה לאירלנד באחד ממשחקי ההכנה שלה ותעלה מחר בהרכב החזק ביותר שלה כהכנה אחרונה שלה ליורו. הנבחרת פרסמה את ההרכב שלה כבר בשעות הצהריים: עומרי גלזר; דני גרופר, עופרי ארד, רז שלמה, אלי דסה; יואב הופמייסטר, נטע לביא, עדן שמיר; גדי קינדה, דן ביטון, תאי בריבו.
2 צפייה בגלריה
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
מוכנים להונגריה? אימון נבחרת ישראל
(צילום: EPA/Zsolt Czegledi)
בריבו אמר לפני המשחק: "האווירה מאוד טובה, אפילו שזה משחק אימון, אנחנו עם מאמן וקמפיין חדש - יש אווירה טובה. כולם מחייכים ורוצים להוכיח, להביא תוצאות. הונגריה נבחרת מצוינת, נבחרת שעלתה לא בהליכה אבל מראש הבית. הם רגע מהיורו וזה משחק ביתי אחרון שלהם לפני כן, הבנתי שכל הכרטיסים נמכרו. הם יבואו לנצח, אבל אנחנו באים לעשות את שלנו ולא לשמש כתפאורה".
בריבו הוסיף: "כרגע אנחנו מתחברים, יש המון שחקנים חדשים. עושים גם הרבה טקטי כדי שנתחבר ונבין מה רן רוצה מאיתנו. אנחנו באים לשחק, תמיד רוצים לנצח. רן הוא איש מיוחד, אני לא הכרתי אותו מלפני, רק קצת. יש המון סתלבט באימון ואווירה כיפית, אבל הכל מקצועי ולא מתפזרים. חשובים לו מאוד הפרטים הקטנים, הוא עוצר המון את האימון ואנחנו צריכים ליישם את מה שהוא אומר. אני בכל זימון מתרגש מחדש. ללבוש את המדים ולשיר את ההמנון ולהיות חלק מהדבר שנקרא נבחרת ישראל במיוחד בתקופה הזו, אבל בכל תקופה, זה כבוד עצום. כל שחקן צריך להתייצב אם הנבחרת קוראת לו".
פורסם לראשונה: 09:51, 08.06.24