"בחודשים האחרונים דן איינבינדר קיבל את כל האפשרויות, אבל הוא הוביל אותנו בסופו של דבר להודיע לו אתמול על סיום דרכו במועדון". בבית"ר ירושלים ניסו להימנע מ"פיטורי" הקפטן לשעבר, אבל אמש הודיע לו היו"ר אלי אוחנה: זה סופי.
על פי גורמים בבית"ר, הצוות המקצועי הקודם, כבר הודיע לאוחנה כי איינבינדר לא בתוכניות המקצועיות שלו, מה שהוביל את היו"ר לעדכן את מי ששימש בעבר כקפטן במועדון כי עליו למצוא קבוצה. כבר אז הודיע לו הבעלים משה חוגג כי בכל מקרה הוא ישלים את שכרו. מדובר בחוזה עד לתום העונה, העומד על 210 אלף אירו במקרה ויעבור לקבוצה אחרת. גם אחרי הפיטורים של רוני לוי והעזיבה של יוסי בניון בעקבותיו, הססטוס של איינבינדר נותר, כשהוא הורשה להתאמן, אולם לא שותף אפילו במשחקי אימון.
6 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ביציע
דן איינבינדר ביציע
סירב לכל הצעה. דן איינבינדר ביציע
(צילום: ראובן שוורץ)
6 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
לא היה בתוכניות עוד עם הצוות הקודם
(צילום: עוז מועלם)
כשסלובדן דראפיץ' ושי ברדה הגיעו לבית וגן הובהר להם מראש כי איינבינדר מחוץ לתחום, כלומר הוא לא ימשיך במועדון בכל מחיר. אחרי שבחלון ההעברות הראשון איינבינדר לא עזב, בית"ר קיבלה אתמול (חמישי) מספר הצעות. הפועל ת"א גיששה, גם הפועל חדרה ואשדוד, קריית שמונה הייתה הרצינית ביותר והייתה גם אום אל פאחם, אבל איינבינדר לא רצה לעזוב. "חוגג היה הכי הגון עם דן, הסכים שלא יוותר על שקל אחד, אבל הוא לא רצה לעזוב, הוא כנראה חשוב שנישבר או משהו כזה, אבל זו החלטה ברורה מראש. יש עניין של הקטנת נזקים ואיינבינדר לא רצה לעזוב לשום מקום".
שלשום שוחחו חוגג ואוחנה עם השחקן והבהירו לו שני מסרים: יש לנו מספיק שחקנים בתפקיד שלך, וכמדיניות מועדון רוצים להשתמש בהם, כולל אביאל זרגרי בן ה-17. בנוסף, על מנת למנוע רעשי רקע במידה ותישאר, בכל הקשור לפוקוס תקשורתי, אין כוונה להמשיך את ההתקשרות.
6 צפייה בגלריה
חוגג ואוחנה באימון
חוגג ואוחנה באימון
"היינו הוגנים עם דן". חוגג ואוחנה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
6 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי מול מקסים פלקושצ'נקו
אביאל זרגרי מול מקסים פלקושצ'נקו
עומס בעמדה. אביאל זרגרי
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי שחוגג הבין כי איינבינדר לא מימש את אחת האופציות שלו לעזוב לקבוצה אחרת, הוא התייעץ משפטית, וביקש מאלי אוחנה: "זהו, מבחינתי עשינו הכל, אתה יכול להודיע לאיינבינדר שהוא סיים את דרכו במועדון". אוחנה התקשר לאיינבינדר והודיע לו: "היו לך כמה הצעות, סירבת לעבור ועוד רצינו להשלים לך את השכר. אתה לא ממשיך בבית"ר". את תגובתו של איינבינדר אליו פנינו לא ניתן היה להשיג.
עוד דרמה הייתה בנוגע לאור זהבי. אחרי שכבר היה בדרך להפועל חדרה, הוא עלה לאימון אמש בבית וגן והודיע כי החליט שהוא לא רוצה לעזוב. בבית"ר החליטו להחתימו על חוזה לשלוש שנים בשכר מופחת במיוחד. בקבוצה מתכוננים לקראת המשחק מול בני יהודה מחר (בלומפילד, 20:30), זאת ללא הפצועים גלאופילו פלייטר, שי קונסטנטין, תמיר עדי ומאתוסיניו.

דראפיץ': "אנחנו עדיין לא בכושר משחק"

מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "לא תיכננו שכבר בשלב הזה נשחק 3 משחקים בשבוע. זה לא אופטימלי. עוד לא שיחקנו כל כך הרבה משחקים בשבוע אז נורא מעניין אותי לראות אותנו משחקים נגד קבוצה שלישית בשבוע אחד. אנחנו עדיין לא בכושר משחק מלא". דראפיץ' נשאל על סוגיית בעיטות הפנדלים ואמר: "לא צריך לעשות מזה סיפור, יש בועט קבוע – אלירן עטר. אם הוא רוצה לתת למישהו אחר לבעוט ומישהו אחר מרגיש יותר טוב אז הוא ייתן לו. אני נותן לשחקנים להחליט בינם לבין עצמם".
הקשר שלום אדרי אמר: "תמיד שאני עולה מהספסל ומשחק אני רעב. אני רוצה להצליח ולכבוש ולבשל ואני חושב שאני אתן את זה גם כשאני אהיה בהרכב". אנחנו נבנים מההתחלה, מתרגלים לשיטה החדשה של דראפיץ'. יש הרבה שחקנים יצירתיים, כיף לבוא לשחק כדורגל וברגע שהכל יתפרץ אז כולם יהנו מבית״ר ירושלים".
6 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
(צילום: ראובן שוורץ)

ניר ברקוביץ': "לא פחות טובים מאף קבוצה"

מאמן בני יהודה, ניר ברקוביץ', אמר לקראת המשחק: "ניצחנו יריבה טובה במחזור הקודם במשחק לא פשוט בכלל. כמובן שכל ניצחון נותן עוד ביטחון, אבל בסופו של דבר צריך לדעת ללמוד ולהתפתח מכל משחק.מחכה לנו משחק קשה מאוד בשבת הקרובה, נגד יריבה טובה שמגיעה גם היא אחרי ניצחון. התכוננו אליהם כל השבוע ונעשה הכל כדי להוציא את המירב מהמשחק הזה".
במשחק מול אשדוד המאמן החדש ערך ניסוי כלים ראשון עם קבוצתו עם מספר שינויים בהרכב. "אני מאמין בכל אחד ואחד מהשחקנים בסגל שלנו. יש תחרות בריאה על ההרכב ועל מקום בסגל. זה נכון שלבית"ר יש הרבה איכויות, אבל כמו שאני תמיד אומר לשחקנים שלי - אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה". סיכם ברקוביץ'.
6 צפייה בגלריה
ברקוביץ'
ברקוביץ'
ברקוביץ'
(צילום: אורן אהרוני)
כעת לקראת בית"ר ייאלץ ברקוביץ לערוך שינויים נוספים לאור העובדה שדן מורי יעדר עקב מתיחה קלה בעקבות מכה שספג בברכו באחד מהאימונים השבוע. מי שצפוי להחליפו הוא שי מזור שחוזר לאחר הרחקה. הבלם הברזיאלי דוס סנטוס ימשיך להיעדר, וברקוביץ יצטרך לאלתר חוליית הגנה חדשה שתנסה לעצור את בית"ר, והיא צפויה לכלול את תאמבי סגס ופאדי נג'אר שצפוי לערוך בכורה, עמית כהן ואמיר רוסתום.
פורסם לראשונה: 06:41, 06.11.20