עירוני קריית שמונה פתחה היום (חמישי) באופן רשמי את העונה עם מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות הבעלים איזי שרצקי, המאמן החדש עמיר נוסבאום והקפטן סמואל בראון.
שרצקי: "לא הגענו לאירופה כי השופט חיכה עוד שתי דקות ולא שרק לסיום. המאמן החדש שלנו, עמיר נוסבאום, שיחק אצלנו חמש שנים, היה ספורטאי למופת, הוגן ואהבתי אותו. אחרי שהוא ניצח אותנו בגביע - אמרתי לו שהוא יאמן פה. נתתי ליוג'ין אנסה הצעה יותר גבוה מבאר שבע אבל הוא לא רצה להמשיך".
3 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
אופטימי. שרצקי
(צילום: אפי שריר)
3 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
נוסבאום ושרצקי
(צילום: אפי שריר)
"אני מאוד אוהב את אורי דהן ועידן נחמיאס, שניהם בלמים טובים. מה שכן, שני הבלמים שיש לנו כיום לא פחות טובים. עאיד חבשי לדעתי הוא הבלם הכי טוב בארץ. השנה תהיה לנו קבוצה יותר טובה והמטרה להגיע לאירופה. התקציב השנה יגיע ל-20 מיליון שקל. אני לעולם לא אביא שחקן שעמיר לא המליץ או לא רוצה".
נוסבאום: "תמיד כיף לשמוע את איזי והפנטזיות שלו גורמות לי להרגיש בנוח. זה לא גורם לי לרתיעה, אלא למוטיבציה. החזרה שלי לפה זו סגירת מעגל בשבילי. מאוד מרגש אותי לחזור לפה כמאמן. המטרה לשחק כדורגל טוב וחיובי. שם המשחק זה תוצאות, אני מאוד מאמין בדרך ובטוח שנעשה עונה טובה. יש שיתוף פעולה מלא ביני לבין איזי".
3 צפייה בגלריה
עמיר נוסבאום
עמיר נוסבאום
"תמיד כיף לשמוע את איזי". נוסבאום
(צילום: אפי שריר)
בראון, הקפטן החדש של הקבוצה: "זה מאוד מרגש בשבילי לקבל את סרט הקפטן במועדון שהוא הבית שלי. אני מודה על האמון ואעשה הכל כדי להחזיר. לא יודע איפה אני אהיה בעוד שנתיים, אני כרגע בשיקום".