אחרי שלושה ניצחונות בקדנציה של פטריק ואן-לוון, במכבי תל אביב התאכזבו מה-0:0 הביתי אמש (חמישי) נגד בני יהודה, שהותיר את הפער ממכבי חיפה על שמונה נקודות. "זה היה משחק יותר חלש מימי יורגוס דוניס בליגה", אמר גורם במכבי ת"א. "לא הגענו כמעט למצבים, ואם לא יצטרף קשר התקפי יצירתי, שיודע לעשות אחד על אחד, אין לנו סיכוי".
אייל גולסה ויונתן כהן יצאו בשלב מוקדם יחסית בשל העומס שהיה עליהם בתקופה האחרונה והצהובים התקשו לייצר הזדמנויות. "לא עשינו שום דבר שקשור לכדורגל התקפי וזה נראה רע מאוד", אמרו מספר שחקנים במועדון. דור פרץ שספג כרטיס צהוב חמישי, לא יוכל לשחק עם החזרה מהסגר במשחק העונה מול מכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א בסיום המשחק
(צילום: עוז מועלם)
"זהבי הוא הדבר היחיד שעוד יכול להוביל אותנו העונה לאליפות", אמרו שחקנים. בשלב זה הצהובים טרם פנו לחלוץ והוא עצמו כלל לא שוחח עם ראשי איינדהובן על אפשרות שחרורו. בכל מקרה, במידה ותהיה פניה היא תעשה רק ישירות על ידי הבעלים מיץ' גולדהאר.
מעמדו המקצועי של זהבי בפ.ס.וו עדיין לא ברור, כאשר בראשון הליגה ההולנדית תחזור מפגרת החורף ואיינדהובן תפגוש את איאקס. לקראת המשחק תורגל זהבי בהרכב והשתלבות מחודשת שלו ברוטציה תקטין את סיכוייו לחזור לישראל.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. הליגה בהולנד חוזרת
(צילום: gettyimages)
מי שעשוי להצטרף בקרוב הוא המגן הימני אנדרה ז'ראלדש ששוחרר מאפואל ניקוסיה ואמור לחתום לעונה וחצי. במכבי מתכוונים להחתים בכל מקרה זר נוסף במהלך חלון ההעברות.