"סלובדאן דראפיץ' הוא עד עכשיו אכזבה אחת גדולה. אנחנו נקודה מהמקום שמוביל ללאומית ואין שום שיפור". אחרי התיקו השני השבוע, הפעם מול הפועל כפ"ס (1:1), בבית"ר ירושלים מבקרים את המאמן שמציג אחוזי הצלחה חלשים.
היה זה משחקו העשירי של דראפיץ' (יחד עם שי ברדה) על הקווים בבית"ר, כשהוא השיג עד כה 10 נקודות בלבד, כלומר 33 אחוזי הצלחה. "כל ההתעסקות של מי שיגיע או לא בינואר, רחוקה מהמציאות. בכל מקרה לא יהיה פה איזה שינוי אדיר. המעמד של דראפיץ' מכורסם. בסופו של דבר הרי ינחיתו פה מאמן זר", הסבירו בקבוצה. דראפיץ' עדיין לא הצליח לייצר יציבות מקצועית במועדון, וגם את כפ"ס לא הצליח לנצח.
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' ושי ברדה
סלובודן דראפיץ' ושי ברדה
דראפיץ' עם ברדה. סופג את מרבית האש
(צילום: אורן אהרוני)
אחת האכזבות מתחילת העונה הוא שחקן הרכש אוראל דגני. "במחצית הראשונה שיחקנו לא טוב", הסביר הבלם. "הגענו לשתי הזדמנויות, אבל לא הצלחנו לנצל אותן. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה. הגענו למצבים, אבל הכדור לא נכנס. יצא לי להיות במצבים כאלו, זה לא כיף, אבל צריכים לקחת מנהיגות ולהיות חיוביים כדי שנצליח".
המאמן שי ברדה סיכם: "הגענו למצבים שלנו, היינו צריכים להכריע את המשחק. אם נשחק כמו במחצית השנייה יהיה טוב, אבל צריכים לתת את הדעת גם על המחצית הראשונה, להיות יותר תכליתיים ולהבקיע. יש המון עבודה בבית"ר. דראפיץ' ואני מחויבים במיליון אחוז".
2 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר מאוכזבים
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר מאוכזבים
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
ובעניין אחר: המסמכים של השייח חמד בין חליפה, שחתם על הסכם בעלות בבית"ר, הועברו לוועדת העברת זכויות הניהול בהתאחדות לכדורגל.