מינהלת ליגת העל בכדורגל פירסמה את לוח המשחקים למחזור הנעילה של ליגת העל, ובין היתר קבעה כי הדרבי בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בבלומפילד ייערך בשבת (21:00), אולם בדיוק באותה שעה אמורה להתקיים באצטדיון הופעה של הזמר משה פרץ, הופעה שכבר נמכרו אליה כרטיסים.
בחברת היכלי הספורט סיפרו כי נאמר להם ע"י מינהלת הליגה שהדרבי יתקיים ביום ראשון ואין שום בעיה לקיים את ההופעה של משה פרץ. אולם הבוקר נדהמו לגלות שהדרבי יתקיים בשבת, באותן השעות של ההופעה. כעת מתקיימים מאחורי הקלעים מגעים בנוגע לפשרה. יש לציין כי הדרבי הוקדם לבקשת נבחרת ישראל, שתשחק מול דנמרק ביום חמישי הבא. וכן שקבוצות הכדורגל מקבלות קדימות בנוגע לבלומפילד. לכן יהיה ניסיון להזיז את ההופעה של פרץ לתאריך אחר.
4 צפייה בגלריה
משה פרץ, גיסו של שובל גוזלן, חוגג ביציע הכבוד
משה פרץ, גיסו של שובל גוזלן, חוגג ביציע הכבוד
משה פרץ
(צילום: אבי רוקח)
מהיכלי הספורט נמסר כי: "לאחר שנה של קורונה אנו מקדמים בברכה את הקהל הישראלי שצמא לחזור לכדורגל ולהופעות תרבות. הדרבי התל אביבי צפוי היה להתקיים ביום א' ולכן נקבעה הופעה במוצ"ש בבלומפילד. לאור ההחלטה להקדים את הדרבי אנו פועלים למציאת פתרון מיטבי מול הגורמים השונים".
עוד נקבע ע"י המינהלת כי שאר המשחקים שבהם מעורבות קבוצות להן נותר סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון - או שעדיין לא הבטיחו את מקומן בו - ייערכו בשעה אחידה, 19:15: הפועל כפ"ס - הפועל ק"ש, הפועל ב"ש - בני יהודה, מכבי חיפה - מכבי נתניה, בני סכנין - מכבי פ"ת.
4 צפייה בגלריה
שחר הירש מנסה להתחמק מדור פרץ
שחר הירש מנסה להתחמק מדור פרץ
הדרבי הקודם. מקבל שעה של כבוד
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
דוד קלטינס בפעולה
דוד קלטינס בפעולה
מכבי פ"ת מול הפועל ב"ש אתמול. המאבק מגיע לשיא בשבת
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
דראפיץ'
דראפיץ'
שחקני בית"ר אחרי הניצחון הדרמטי על כפר סבא. סיכוי קטן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
שלוש הראשונות בטבלה, מכבי תל אביב, מכבי חיפה ומ.ס אשדוד כבר הבטיחו את מקומן בשישייה הראשונה. על יתר שלושת הכרטיסים נאבקות, עם סיכוי תיאורטי לפחות, חמש קבוצות. מכבי פ"ת הרביעית נמצאת במצב הטוב ביותר עם 37 נקודות וזקוקה לתיקו, כשגם במקרה של הפסד הסיכויים לטובתה. מי שנמצאת במצב הקשה מכל היא השמינית בטבלה בית"ר ירושלים שצריכה לנצח את אשדוד ולקוות למעידה של שתיים לפחות מבין הקבוצות שמדורגות מעליה.
הדרבי התל אביבי בין הפועל למכבי נקבע לשעה 21:00 באותו יום, כלומר ייפתח כמה דקות לפני ששאר המשחקים יסתיימו. המשחק בין הפועל חדרה להפועל חיפה, שתי קבוצות שישחקו בוודאות בפלייאוף התחתון, ייערך ביום שני (20:15).