מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מחר (שלישי, 20:55) מול הפועל חיפה בסמי עופר, שבו הצהובים עשויים להבטיח סופית את הזכייה שלהם באליפות השנייה ברציפות.
לטבלת ליגת העל בכדורגל
"מצפה לנו משחק נגד הפועל חיפה, שיהיה השני מולם בפלייאוף. המשחק הראשון לא היה קל, ניצחנו 0:2 אבל זה היה משחק קשה, הם יצרו הזדמנויות ולאחר המשחק גם הראו שהם מוכנים לשלב הזה בליגה, ולראייה העובדה שם הפסידו רק במשחק מולנו", אמר מאמן הצהובים, ולדימיר איביץ'.
1 צפייה בגלריה
איביץ' במסיבת עיתונאים
איביץ' במסיבת עיתונאים
איביץ' במסיבת עיתונאים
(צילום: ראובן שוורץ)
הסרבי המשיך ואמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו ויודעים מה אנחנו רוצים לעשות - להיות מוכנים ולתת את המקסימום במשחק. כמו בכל משחק, אנחנו חייבים להישאר מרוכזים מהפתיחה ועד שריקת הסיום והמטרה שלנו היא כמו תמיד – שלוש נקודות. להפועל חיפה יש את המטרה שלה, גם לנו, אבל אני חושב שהמטרה שלנו משמעותית יותר. יהיה משחק מעניין וקשוח כמו המפגש הקודם ונראה מה יקרה".
קשר הקבוצה אבי ריקן: "מצפה לנו משחק לא קל. נגד יריבה שהקשתה עלינו העונה. אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון האחרון, אבל שוב, מצפות לנו 90 דקות לא קלות. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, אנחנו מתכוננים כמה שאפשר ביומיים ששיש לנו ורוצים לעשות עוד צעד משמעותי לעבר המטרה".