"אני יודע הרבה על מכבי ת"א ועד כמה מדובר במועדון גדול, אבל זה לא יהיה מקצועי מבחינתי לדבר לפני שאחתום בה רשמית". בשיחה עם ynet מאשר למעשה מאמנה הבא של האלופה הישראלית, יורגוס דוניס את ההגעה שלו מחר (ראשון) לארץ לקראת חתימה רשמית על החוזה שלו במועדון.
כפי שפורסם לראשונה ברביעי האחרון וזאת אחרי שדוניס בעצמו סיפר כי כבר חשב כי לא יאמן בישראל, הוחלט במכבי ללכת על היווני בן ה-50, ואחרי התקדמות במגעים, הוא סיכם את תנאיו.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"יודע הרבה על מכבי ת"א". יורגוס דוניס
(צילום: AP)
על פי חוזהו של דוניס, הוא יחתום על לעונה אחת בלבד, בהמשך למדיניות החוזים המקוצרים של מכבי בקיץ האחרון ותהיה אפשרות הדדית להמשיך לעונה שניה. דוניס צפוי להרוויח משכורת לזו של ולדימיר איביץ',400-350 אלף אירו.
דוניס יגיע מחר, ואיתו הפק"ל הקבוע שלו, הצוות המקצועי שמלווה אותו ב-18 השנים האחרונות, הם נחשבים למכונה משומנת וכוללים שניים מאנשי המקצוע הבכירים ביותר ביוון.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
דוניס ירוויח שכר דומה לאקס הצהובים. ולדימיר איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מדובר במאמן השוערים פנאיוטיס מליאריציס ומאמן הכושר גריגוריס גאורגיצאס. יחד איתם יגיע גם עוזרו הקבוע מאקיס אגלינאס, הסקאוט מיודראג מדאן והאנליסט יורגוס גאורגיאדיס. בתקשורת היוונית נטען כי עלות כל הצוות היווני יחד עם דוניס תהיה כמיליון אירו.
דוניס אמנם יוצג כבר מחר בפני השחקנים, אבל לא ברור אם ינהל את גומלין אלוף האלופים בחמישי נגד הפועל באר שבע, אולם בכל מקרה יעמוד על הקווים בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות בשלישי או רביעי הבא, כשמכבי תוכל לדעת מי היריבה שלה מחר (13:00).
3 צפייה בגלריה
גיאס זאהיד מול דלה עלי
גיאס זאהיד מול דלה עלי
עשוי להגיע. גיאס זאהיד מול דלה עליבליגת האלופות לפני מספר שנים
(צילום: AP)
ביוון טענו כי בנו חריסטוס שמשחק בפנאתינייקוס לא יגיע איתו, אולם ייתכן כי הנורבגי גיאס זאהיד, ששיחק תחתיו גם באפואל ניקוסיה יהיה אחת מההחתמות של מכבי.