לאחר גל של עזיבות, הפועל באר שבע החתימה שחקן חדש. מדובר בקשר ההתקפי סינטיהו סלליך שסיים את דרכו במכבי חיפה. סלליך חתם היום (שלישי) על חוזה לעונה אחת בשורות המועדון.
יהיה זה הרכש השני לקבוצה של יוסי אבוקסיס בקיץ הזה, כשלפניו צירפה ב"ש את המגן השמאלי דודי טוויטו ממכבי פתח תקווה. במקביל נפרדה ב"ש מארנסטס שטקוס, דויד סימאו, אורן ביטון, בן ביטון, ניב זריהן ובן שהר.
3 צפייה בגלריה
סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך
עוד חיזוק לסגל של אבוקסיס. סינטיהו סלליך
(צילום: הפועל באר שבע)
3 צפייה בגלריה
מירוק לאדום. סלליך במדי מכבי חיפה
מירוק לאדום. סלליך במדי מכבי חיפה
מירוק לאדום. סלליך במדי מכבי חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
הקשר אמר אחרי החתימה: "ראשית, אני רוצה להודות למכבי חיפה על התקופה המיוחדת שלנו יחד. אני שמח ונרגש לפתוח פרק חדש בהפועל באר שבע, מועדון גדול עם קהל חם, שביסס את עצמו בשנים האחרונות בצמרת הכדורגל הישראלי וזכה בתארים רבים. תודה רבה להנהלת המועדון על האמון שנתנו בי. מחכה כבר לפגוש את הקהל".
עבור סלליך בן ה-29 זו תהיה התחנה השישית בקריירה אותה התחיל במכבי חיפה. לאחר מכן עבר להפועל עכו, עירוני קריית שמונה, בית"ר ירושלים, מאריבור הסלובנית וקדנציה שנייה במכבי חיפה החל משנת 2017 במהלכה כבש 14 שערים ב-73 הופעות.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אבוקסיס. סוף סוף רכש
(צילום: ראובן שוורץ)
בב"ש נשמו אמש לרווחה לאחר שהתברר שעוזר המאמן מאור מליקסון לא נדבק בקורונה. משחק האימון שהיה אמור להתקיים אתמול נגד מ.ס אשדוד ונדחה בשל החשש שמליקסון חולה בנגיף, לא יתקיים, וכך יצא שעד המשחק הראשון במסגרת אלוף האלופים, בשבת הקרובה נגד מכבי תל אביב, לא תקיים הקבוצה אף משחק הכנה.
פורסם לראשונה: 08:09, 04.08.20