עוזר מאמן הפועל באר שבע מאור מליקסון לא חולה בקורונה, זאת לאחר שהתלונן על חום ועבר בדיקה. מאותה סיבה משחק האימון בין באר שבע למ.ס אשדוד שאמור היה להתקיים הערב (שני) נדחה.
אתמול נודע כי בן ביטון, השחקן הוותיק ביותר בסגל, עזב את הקבוצה ליריבה מכבי תל אביב. לאחר מכן הגיעה עוד הודעה שחלק מהאוהדים יחשיבו אותה כקשה יותר - אצטדיון טוטו טרנר יושבת לתקופה ארוכה של שיפוצים עקב הליקויים שהתגלו בו.
3 צפייה בגלריה
לא ברור לכמה זמן יושבת. טרנר
לא ברור לכמה זמן יושבת. טרנר
לא ברור לכמה זמן יושבת. טרנר
(צילום: פרטי)
בן ביטון, שצורף לפני שבע שנים כשחקן אלמוני מנצרת עילית לטובת עיבוי הסגל והשתלט על עמדת המגן הימני, לקח חלק בכל הרגעים הגדולים של המועדון, אבל עדיין לא נחשב לאחד מהשחקנים האהובים ביציע הבאר שבעי. הסגנון ההגנתי, והעובדה שתמיד היה מוקף בסמלים, גרמו לאוהדים רבים לא להתחבר אליו.
בדיוק לפני שנה, כשכל הכוכבים הגדולים של המועדון עזבו, הוא קיבל קרדיט מברק בכר שהעניק לו את סרט הקפטן, אבל גם זה לא עזר לו להעלות את המניה. כשיוסי אבוקסיס החליף את בכר, גם מעמדו המקצועי של ביטון נפגע ואור דדיה המקומי שהרשים את המאמן קיבל דקות על חשבונו. לאחר תקופה קצרה אבוקסיס הודיע שסרט הקפטן יעבור למיגל ויטור, ובשיחות פנימיות במועדון הסבירו שהמאמן החליט על המהלך רק כדי לא לפגוע בביטון מול הקהל, שכן הוא ביקש בעצמו לוותר על הסרט.
3 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
לא הצליח לכבוש את הקהל. ביטון
(צילום: ראובן שוורץ)
המשבר האמיתי בין ביטון למועדון הגיע במהלך תקופת הקורונה. הבעלים אלונה ברקת ביקשה להחתים את שחקני הסגל לעונה וחצי הבאות על תוכנית קיצוצים, ובשל חוסר ההסכמה מולם הודיעה על עזיבת המועדון. לטענת מקורבים לברקת, בן ביטון היה אחד השחקנים שהציבו את הקו הנוקשה ביותר בהתנגדות לקיצוץ, ובסופו של דבר היה בין הגורמים לעזיבתה. גם בתקופה האחרונה המשיך לסרב לקיצוץ, ובשל היותו אחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה תוכננה לו ירידה משמעותית בשכר. בקבוצה קיוו שביטון ימצא קבוצה, כדי להמשיך לקדם במקביל את אור דדיה ולהשתמש בנועם גמון שחזר מהשאלה בכפ"ס כגיבוי.
מכבי ת"א מצידה התנתה את ההשאלה בכך שהשחקן יעבור ללא עלות, ובכך שאם ירצו להשאילו לעונה נוספת גם אז יעשו זאת ללא תמורה. במקרה של חוסר התאמה, ביטון יחזור בעונה הבאה לב"ש. העובדה שביטון בחר לעזוב דווקא למכבי ת"א שנאבקה בשנים האחרונות עם הפועל ב"ש על תארים, גרמה לכעס רב בקרב האוהדים. מה גם, שהשחקן מיהר לעדכן בדף האינסטגרם שלו שהוא שחקן מכבי תל אביב בתוספת לבבות בצבעי צהוב כחול. בפוסט שפרסם, כתב כי הרגיש שראשי הקבוצה הראו לו את הדרך החוצה.
3 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
מיהר לעדכן את האינסטגרם. ביטון במדי מכבי
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)

השבתת טרנר תארך לפחות 8 חודשים

הסיפורים סביב האצטדיון היחסית חדש של הבאר שבעים ממשיכים להצטבר. אמש, הודיעה העירייה על כך שהגג בטוטו-טרנר יוסר וייבנה במקומו גג חדש, וזאת חמש שנים בלבד לאחר שהאצטדיון נחנך. בדו"ח שהגיש הקונסטרוקטור דוד ישראל, התגלו ליקויי בטיחות חמורים שעשויים לגרום לקריסת הגג בכל אחד מארבעת היציעים באצטדיון. בתמונות שדלפו לרשת נראים ברגים רופיים, ריתוכים חלקיים וקורת רופפות.
התוכנית שמתגבשת בעירייה היא להוריד את הגג בצורה שלא תפגע בכר הדשא, ולאחר מכן להתקין בפינות האצטדיון עמודי תאורה על מנת לאפשר משחקים ללא גג. בהמשך יוסרו עמודי התאורה ויותקן גג חדש. בעירייה מעריכים את עלות הפרויקט בכ-20 מיליון שקלים, בתוך חודש יצאו מכרזים לקבלנים ואז יחלו העבודות. גורמים מקצועיים טוענים שמשך זמן העבודה אמור להיות שבעה עד שמונה חודשים, הערכות פסימיות יותר מכוונות לשנת עבודה. בכל אופן, בעירייה נערכים להגיש תביעות נגד חברת דורון שליו שתכנן את האצטדיון, "מתכת עדין" - חברה קבלנית שביצעה את הבנייה וכן "רמון מהנדסים" שפיקחו על העבודות.
פורסם לראשונה: 10:53, 03.08.20