"ברוך השם, הכל משמיים, שמח בחלקי". הסיפור הגדול מהניצחון 0:4 של בית"ר ירושלים אמש (רביעי) על הפועל חדרה, ובכלל מאז החזרה שלה מהסגר השני, הוא מיכאל אוחנה, שכבש שלושה שערים בתוך 96 שעות.
שלוש שנים חיכה אוחנה לכבוש את השער הראשון שלו, מאז שהבקיע עוד במדי הפועל באר-שבע מול עירוני קריית-שמונה, אבל מאז עבר שני ניתוחים קשים, לא שיחק בעונה החולפת, אך בשני משחקיו הראשונים ב-2020/21 כבר החל לפרוע שטרות.
3 צפייה בגלריה
מיכאל אוחנה חוגג
מיכאל אוחנה חוגג
אוחנה. קאמבק מושלם
(צילום: ראובן שוורץ)
"שמח שהקבוצה עבדה קשה, הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה, השתפרנו מהמשחק הקודם", אמר אוחנה. "כדורגל זה לא ספרינט, זה מרתון. אנחנו עובדים קשה להציג את הכדורגל הכי טוב שאפשר, כדורגל אטרקטיבי שהקהל ייהנה". בבית"ר התמוגגו מאוחנה: "זה בדיוק השחקן שהיה חסר לנו, אסור לפתוח פה, אבל אם ימשיך בצורה כזו נוכל להגיע הכי גבוה איתו, הוא צריך להוביל אותנו".
בקבוצה היו מרוצים מהמשחק ההתקפי. שלום אדרי, שנכנס כמחליף והספיק לכבוש ולבשל, זכה למחמאות. חדר ההלבשה של בית"ר כלל מוסיקה וריקודים אחרי הניצחון השני של העונה, כשבית"ר עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה ושלום אדרי חוגגים
ירדן שועה ושלום אדרי חוגגים
שועה ואדרי. המחליף זכה למחמאות
(צילום: ראובן שוורץ)
"רק שמחה וכישרון לא יביאו ניצחונות, רק בעבודה קשה, חטיפות כדור, עבודה יותר אינטנסיבית, כישרון זה בונוס", אמר המאמן שי ברדה. "אחרי מחצית ראשונה לא טובה, בשנייה כבר היו שטחים, אבל צריכים לתת את הדעת על הראשונה".
על הלו"ז הצפוף שכולל שלושה משחקים בשבעה ימים אחרי החזרה מקורונה, אמר המאמן: "מי שלא יסתגל לעונה הזו לא ישרוד. אין זמן לתירוצים ולדבר על חיסורים ועומסים. זו עונה לא פשוטה ומוזרה, האחריות שלנו היא לחלק עומסים.
בבית"ר ישנה בעיה בחלוקת עומסים בגלל הפציעות של גליאופולו האסלביינק ומתאוסיניו, שייעדרו עוד כמה שבועות. היום הוא מועד סיומו של חלון ההעברות, בבית"ר הבהירו לדן איינבינדר כי הוא לא בתוכניות, וייתכן והצדדים יגיעו לבוררות. כרגע יש ארבע קבוצות שמתעניינות בו: עירוני קריית שמונה, הפועל חדרה, מ.ס אשדוד והפועל ת"א.

חדרה: קרע ברצועה לרבאח, אור זהבי מועמד

בהפועל חדרה האווירה הייתה קשה לאחר התבוסה אמש בטדי. מלבד ההפסד המביך, בחדרה חששו עוד קודם למשחק מפציעות אפשריות בשל העומס, ההכנה הלקויה ומיעוט האימונים - והחשש הפך למציאות. בלם הקבוצה וויסאם רבאח נפצע כבר בפתיחה במשחק וירד מהמגרש בדקה ה-11 כשהוא ממרר בבכי, כשלדבריו הוא חש שמדובר במשהו רציני. החשד הראשוני במועדון היה שרבאח סובל מקרע ברצועה הצולבת, ובדיקת MRI שעבר הבוקר איששה כי הוא אכן סובל מקרע מלא, שמשמעותו היעדרות ממושכת.
עוד לפני הבדיקה, רבאח סיפר ל-ynet על תחושותיו וניסה לשמור על אופטימיות: "אני לא מרגיש טוב ומבואס מאוד. אני מקווה מאוד שיהיה בסדר. השיקום לוקח בין 10 חודשים לשנה. אעבוד הכי קשה שאפשר כדי לחזור חזק יותר ואעשה שיקום הכי טוב שיש". שחקן נוסף שנפצע הוא יא יא מלדג’ה שסובל מפציעה בשרירי הבטן ולא צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הקרוב.
3 צפייה בגלריה
וויסאם רבאח
וויסאם רבאח
רבאח בפעולה. חדשות מצערות
(צילום: יאיר שגיא)
בעקבות הפציעה של ראבח בחדרה עובדים במרץ לנסות ולצרף בלם עד לסגירת חלון ההעברות כאשר בלם בית”ר ירושלים, אור זהבי מועמד להצטרף. גם שמו של איינבינדר עלה.