בבני יהודה חגגו את ה-0:5 על הפועל חדרה. הכתומים, כזכור, לא מצאו את הרשת בארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם ולא ניצחו בשמונה האחרונים. אתמול הם התפוצצו מול חדרה.
"זה מסוג המשחקים שהכל התחבר לנו", הסביר המאמן המנצח, אלישע לוי. "ראינו דברים מאוד יפים, הפצועים שלנו החלימו, הקבוצה שיחקה כדורגל טוב, קבוצתי ומהיר. יצרנו המון מצבים וגם כבשנו הרבה שערים, דבר שלא עשינו מזמן".
2 צפייה בגלריה
סילבה ולזמי
סילבה ולזמי
כבש שער בבכורה, כבר בגיל 17. סילבה חוגג עם לזמי
(צילום: טל שחר)
התוצאה השכיחה את המשחק המאכזב במחזור הקודם מול הפועל כפר סבא, והכניסה הרבה אופטימיות ומוטיבציה לקראת חצי גמר גביע המדינה - ביום רביעי מול הפועל באר שבע . "מבחינתנו זו הייתה הרצה מאוד טובה למשחק החשוב ביותר", הוסיף לוי. "בני יהודה קבוצת גביע, לא צריך להגיד לנו ה זה המפעל הזה. מקווה שנוכל להמשיך במומנטום ולשחזר את הדברים הטובים שעשינו".
שי מזור, שהצטיין אתמול, ביסס את מעמדו כשחקן הרכב ורשם הופעה מצוינת עם צמד שערים ובישול. מעבר לתוצאה הגבוהה, אמש קיבלו קרדיט מספר שחקנים צעירים, ביניהם החלוץ רועי בן שמעון, שחתם השבוע לחמש שנים במועדון. גם סילבה סקופה בן ה-17, שנחשב לכישרון עולה, כבש שער בהופעת הבכורה. "אני חושב שלא כל מועדון מתברך בשחקנים צעירים מוכשרים. זו לא פעם ראשונה שבני יהודה משלבת שחקנים צעירים", סיכם לוי.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
מרוצה. אלישע לוי
(צילום: טל שחר)