"אני מרוצה מהכדורגל של בית"ר ירושלים. הקבוצה מוציאה את המקסימום שהיא מסוגלת. אני לא חושב שמישהו אחר היה יכול להוציא מהקבוצה הזו יותר". הדברים האלו של רוני לוי, אחרי ה-1:1 נגד הפועל חיפה, שסיים סיבוב שלם בפלייאוף העליון ללא ניצחון, עוררו זעם גדול כלפי המאמן. וכן, בצעד יוצא דופן נאלץ המאמן להוציא הבוקר (שישי) סוג של התנצלות פומבית.
"דבריי לאחר המשחק נגד הפועל חיפה נאמרו ברגעי אכזבה גדולה", הבהיר לוי, שקרוב לוודאי לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. "ולכן חשוב לי להדגיש כי אני מאמין מאוד בסגל השחקנים הקיים. אנחנו יכולים לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, גם תוך תצוגות כדורגל יפות כפי שעשינו בלא מעט משחקים השנה".
1 צפייה בגלריה
רוני לוי על הספסל
רוני לוי על הספסל
"משוכנע ביכולת שלנו". רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
לוי הוסיף: "אני משוכנע ומאמין ביכולת שלנו כמי שרואה את השחקנים באימונים ובהרבה משחקים במהלך העונה. בטוח שנצא מהתקופה הפחות טובה. משבר הקורונה והיציאה לפגרה הכפויה פגעו בנו ועד כה אנחנו איננו נראים כפי שהייתי רוצה ומצפה. בטוח שבפרק הזמן שנותר לנו אנו יכולים לחזור ולשחק כדורגל טוב. בוודאי לגרום לקהל הגדול שלנו שבבית ליהנות. חשוב להזכיר, אנחנו עדיין במקום השלישי ועם ההתקפה השלישית בטיבה בליגה. הדברים תלויים בנו ואנחנו חייבים לשמור על זה".