עכשיו זה רשמי: חוסה רודריגס חתם לשנתיים במכבי חיפה. רודריגס, שנחת בישראל לפני יומיים יחד עם אישתו ושני ילדיו, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם בקבוצה. במקביל, אושרה העברתו מספרד לישראל.
הקשר בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד ואף רשם ארבע הופעות במדי הבלאנקוס. במהלך הקריירה שיחק בדפורטיבו לה קורוניה, מיינץ, מכבי תל אביב, פורטונה סיטארד מהליגה ההולנדית, גלאטסראיי ובעונה החולפת שיחק בפואנלאבראדה מהליגה הספרדית השנייה. "מחכה כבר לשחק מול האוהדים של מכבי חיפה", סיפר רודריגס לאתר הרשמי של המועדון. "אני מאוד אוהב את ישראל ואת התרבות פה".
2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
עובר לכרמל. רודריגס
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)

שרי יקבל הצעה להארכת חוזה

לאחר הניצחון 1:3 אתמול (רביעי) של מכבי חיפה על ז'לייזניצ'אר הבוסנית, הירוקים עם הפנים לשלב הבא ולמשחק מול קייראט מקזחסטן, שתגיע לישראל בשבוע הבא.
שביעות רצון בחיפה בעיקר מחוליית ההתקפה, שבמחצית השנייה הגיעה למצבים רבים ולולא החמצות רבות, המשחק היה מסתיים בתוצאה גבוהה יותר. מה שהדליק נורה אדומה אצל ברק בכר הוא שער היתרון של האורחים והעובדה שההגנה הייתה חדירה והם הצליחו להגיע למספר מצבים ולסכן את ג'וש כהן.
2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס בימיו במכבי ת"א
חוסה רודריגס בימיו במכבי ת"א
חוסה רודריגס בימיו במכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
ניקיטה רוקאביצה, עם שער ובישול, שוב היה מעל כולם, כאשר מוחמד אבו פאני, שהוחלף דקות ספורות לאחר פתיחת המחצית השנייה, היה מצוין והחילוף שלו היה לא ברור. צ'ארון שרי, עם שער ענק, נראה מלא ביטחון, הוא לא הפסיק לרוץ וביקש כדורים פעם אחר פעם, ובחיפה מאוד מרוצים מההולנדי, שצפוי לקבל הצעת חוזה חדש אם ימשיך כך.