פרקליט הכדורגלנים בראיון באולפן
(צילום: אורי דוידוביץ)
"לא היה שום אלכוהול בדירה בזמן שהן היו אצלנו, אלו המצאות. הן שיקרו ורימו אותנו לגבי גילן", אחרי ששתקו מאז התפוצצות פרשת "הכדורגלנים והקטינות", שני שחקני מכבי ת"א שיתפו את חבריהם לקבוצה בגרסתם.
"נוצר קשר אחרי המסיבה דרך האינסטגרם. הן הגיעו לבית של אחד מאיתנו, לא היה ולו לרגע האחרון שימוש באלכוהול לשום צורך. לא חשבנו שהן קטינות, לא במראה ולא במה שהן בעצמן אמרו לנו", סיפרו שני השחקנים. "אנחנו רוצים שכל הסיפור הזה כבר ייגמר, אנחנו מרוסקים מזה ומשוכנעים שהחקירות במשטרה יובילו לאמת לגבי מה שקרה פה".
1 צפייה בגלריה
שלט מכבי תל אביב
שלט מכבי תל אביב
השחקנים שיתפו את חבריהם במכבי ת"א בגרסתם
(צילום: אורן אהרוני)
אותם שני שחקנים צפויים להיחקר שוב. זאת אחרי ששתי הנערות נקראו באופן חריג לגביית עדות נוספת בימ"ר מרכז. בכל מקרה, שני השחקנים לא יחזרו לשחק העונה ורק לאחר סגירת התיק או כתב האישום במידה שיגובש (סיכוי נמוך על פי ההערכות), יוחלט במכבי כיצד לנהוג בהם לקראת העונה הבאה.
מכבי ת"א יכולה לזכות כבר הערב (שלישי, 20:55) באליפות. זאת אם תנצח את הפועל חיפה ומכבי חיפה תמעד מול הפועל ת"א. אך בכל מקרה צלחת האליפות לא תונף. במינהלת מתכננים להכין במה מיוחדת, זיקוקים ושירים לקראת הדרבי בשבת נגד הפועל ת"א, שצפוי להיות משחק ההכתרה הרשמי. מאור קנדיל, שהתעמת עם ניר קלינגר בסיום הדרבי בשבת, יירד הערב לספסל. אנדרה ג'ראלדש יעלה ב-11. דור פרץ עשוי לפתוח במקום אבי ריקן ואילון אלמוג במקום יונתן כהן.
בקבוצה עדיין מחכים לעדכון מצד הבעלים מיץ' גולדהאר לגבי גובה התקציב בעונה הבאה, מה שגורם כרגע להכנות להיתקע. גם שחקנים שסיימו חוזים אפילו לא עודכנו במה שקורה איתם.