הפועל באר שבע עשויה למצוא את עצמה בשבוע הבא בפלייאוף התחתון של ליגת העל לראשונה מאז עונת 2013/14. ה-0:0 אמש (א') נגד מכבי פתח תקווה קבע שהקבוצה של רוני לוי כבר לא תלויה בעצמה במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון, זאת מחזור אחד לפני תום הליגה הסדירה.
בניגוד למחזורים האחרונים, הפעם שחקני באר שבע כבר לא יכולים לבוא בטענות כלפי השיפוט, אלא רק לעצמם. האדומים אמנם נראו מסודרים מאוד מבחינה הגנתית ולא ספגו לראשונה מזה שישה משחקים, אך מבחינה התקפית נראו רע מאוד וסיימה משחק שלם ללא איום אחד על שער היריבה. בהנהלה לא מאשימים כמובן את לוי במצב אליו הגיעה הקבוצה, אך בהחלט הייתה ציפייה שלאחר ארבעה משחקים תחתיו יהיו לקבוצה יותר משלוש נקודות, שהושגו משלוש תוצאות תיקו.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי. בדרך לפלייאוף התחתון?
(צילום: אורן אהרוני)
מי שעשויה למנוע מבאר שבע את העלייה לפלייאוף העליון היא בני יהודה ומאמנה יוסי אבוקסיס, שהתפטר לא מזמן מבאר שבע בעקבות נתק עם הבעלים אלונה ברקת. אבוקסיס, שקבוצתו נאבקת על חייה הליגה, יפגוש לראשונה את הקבוצה אותה אימן עד לא מזמן ולא ברור עדיין לאיזה קבלת פנים יזכה המאמן שהוביל את באר שבע בעונה שעברה לזכייה בגביע המדינה והעונה להעפלה לליגה האירופית.
באר שבע תצטרך לנצח את בני יהודה ובמקביל תקווה לאיבוד נקודות של קריית שמונה או מכבי נתניה. גם תיקו עשוי להספיק לבאר שבע, זאת אם מכבי נתניה תפסיד למכבי חיפה. במקרה שלא תוגדל כמות האוהדים שמורשה להיכנס למשחקי הכדורגל ליותר מ-1,500 אוהדים, באר שבע לא תקצה כרטיסים לטובת אוהדי בני יהודה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע. חזרו ליציע
(צילום: אורן אהרוני)
מרסלו מלי צפוי לחזור להרכב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה. לואי טהא, שנפצע אתמול במושבה אמור להיות כשיר. טהא רצה להמשיך לשחק אתמול אך הפיזיותרפיסט של הקבוצה קיבל החלטה להוציא אותו, זאת מכיוון שאף אחד מצמד הרופאים של הקבוצה לא ליווה אותה למשחק אתמול.