"הן היו אלו שהתחילו איתנו, כששלחו לאחד מאיתנו הודעה דרך האינסטגרם והציעו לו להיפגש. באותה הודעה אחת מהנערות הציעה כי תגיע לבית של אחד מאיתנו עם חברה שלה, והסכמנו. ראינו אותן במסיבת יום הולדת של כדורגלן אחר, ואז הגיעה ההודעה מהן בשלב מאוחר יותר. הן סיפרו לנו שהן בנות 18, פשוט הטעו אותנו עם הגיל. עבדו עלינו".
אחרי שגרסת שני שחקני מכבי ת"א, החשודים בקיום יחסי מין עם שתי קטינות, נחשפה אתמול ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, השניים דיברו עם מקורביהם על הפרשה שמסעירה את הכדורגל הישראלי. בתחילת השבוע הם יזומנו לחקירה בימ"ר מרכז, וייתכן מאוד כי לא ייכללו בסגל במשחק הליגה בעוד שלושה ימים בבלומפילד נגד הפועל באר שבע.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון
שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון
אחד משחקני מכבי ת"א שחשודים בפרשהמגיע אתמול לאימון
(צילום: אורן אהרוני)
הקטינות עצמן לא התכוונו לפנות למשטרה, ואחת מהן אמרה לסביבתה הקרובה: "השחקנים הם אלו שהתחילו איתי באינסטגרם. כל אחת הייתה בחדר אחר עם השחקנים. נפגשנו בהתחלה במסיבת יום הולדת של כדורגלן אחר. לא אמרנו להם שאנחנו בנות 18, הם אפילו לא שאלו אותנו".
שני הכדורגלנים היו בהלם אחרי האימון ביום רביעי האחרון, שבמהלכו התפוצצה הפרשה. תחילה הם שיתפו את חבריהם לקבוצה במה שקרה, אולם מאז הם כמעט לא ענו לטלפונים ולא סמכו גם על חבריהם לחדר ההלבשה. עם זאת, הם הגיעו לאימון בקריית שלום אתמול (חמישי) והתאמנו כרגיל.
2 צפייה בגלריה
שלט מכבי תל אביב
שלט מכבי תל אביב
במכבי ת"א ממתינים לחקירת המשטרה
(צילום: אורן אהרוני)
השניים זכו לחיבוקים ולתמיכה מהשחקנים האחרים, אבל לא שיתפו אותם בתחושותיהם במהלך האימון, ואף גורם לא התייחס לכך באסיפה הקבוצתית. "הם התאמנו כרגיל, לא דיברו מילה. היינו בטוחים שהם לא יגיעו אחרי שעבר עליהם לילה לבן", סיפר אחד משחקני הקבוצה.
במכבי ת"א, שקרובה להבטחת אליפות שנייה ברציפות, ממתינים לחקירת המשטרה - ורק אחריה יקבלו החלטה כיצד להגיב. אנשי המועדון עידכנו את הבעלים מיץ' גולדהאר, שנמצא בקנדה ויצטרך להחליט לגבי השניים.