מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג הוא הבכיר בקבוצה בליגת העל החשוד בעבירות מין במתנדבת במועדון – כך הותר הלילה לפירסום.
הפרשה התפוצצה לפני שבועיים, כאשר הצעירה הגישה תלונה במשטרה נגד שטרלינג (47). בעקבות התלונה נעצר שטרלינג בשבוע שעבר, מעצרו הוארך בשלושה ימים, וביום ראשון השבוע הוא שוחרר בתנאים מגבילים.
3 צפייה בגלריה
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
(צילום: עוז מועלם)
עו"ד משה גלעד, המייצג את המתלוננת יחד עם עו"ד זיו גלעד: "מדובר במסכת עבירות נוראיות של סחיטה וניצול מיני מהחמורים שיש. כל זאת על ידי בעל התפקיד הבכיר ביותר במועדון, תוך ניצול מרותו ותפקידו. המתלוננת עברה גיהינום. היא עוברת טיפול נפשי כרגע ומצבה בכי רע. היא אינה יכולה לישון ובעצם מרוסקת נפשית".
מאז התפוצצה הפרשה הכחיש שטרלינג את החשדות נגדו. מקורבים למנכ"ל טענו כי "מדובר בגרסת שווא שנובעת מכך שהוא לא בחן את מועמדותה למשרה במועדון". לטענת פרקליטיו, עו"ד רענן עמוסי ועו"ד מורן סעדון, "בידינו ראיות שסותרות את גרסת המתנדבת ויחשפו את שקריה".
3 צפייה בגלריה
עו"ד משה גלעד
עו"ד משה גלעד
עו"ד משה גלעד
(צילום: ארז חיים)
3 צפייה בגלריה
עו"ד זיו גלעד
עו"ד זיו גלעד
עו"ד זיו גלעד
( צילום: ארז חיים)
שטרלינג מונה לתפקיד בשנת 2017, ומאז נחשב ליד ימינו ואיש סודו של הבעלים יואב כץ. הוא אוהד מושבע של הקבוצה מילדותו, ובהמשך שימש כמזכיר המועדון ומנהל מחלקת הנוער בתקופת פירוק הקבוצה. גורמים במועדון סיפרו כי הבעלים מאוכזב מהפרשה ולא פסלו את האפשרות שהמנכ"ל יוצא לחופשה כפויה. "אני לא המשטרה ואני לא יודע דברים מעבר למה שכולם יודעים", הגיב כץ, "נחכה לתוצאות החקירה".