התקדמות בשיחות בין מכבי תל אביב ליורגוס דוניס היווני, שהפך למועמד המוביל לאימון הקבוצה.
דוניס (50), שפוטר מפנאתינייקוס לפני כחודשיים, מקורב לאיש החזק בקריית שלום, ג'ק אנגלידיס ועשוי לנחות בישראל בימים הקרובים.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
מקורב לאנגלידיס. דוניס
(צילום: AP)
דוניס היה קשר עבר ורשם 24 הופעות במדי הנבחרת היוונית. הוא אימן מגוון של קבוצות ביוון וקפריסין, כולל בערב הסעודית ואיחוד האמירויות. הפיטורים שלו מפאו הגיעו בסיום העונה לאחר שהקבוצה סיימה במקום הרביעי, כשעל פי דיווחים הסיבה העיקרית הייתה היחסים המתוחים עם בעלי המועדון.
ובעניין אחר: האם אנדראס יאניוטיס בדרך החוצה ממכבי ת"א? השוער, שלא ממש הצליח למצוא את מקומו אצל האלופה הישראלית, מבוקש באטרומיטוס, שסיימה את העונה במקום השביעי וכבר פנתה רשמית לצהובים.
יאניוטיס כבר שיחק באטרומיטוס בעונת 2017/18 ואולי שם, אם וכאשר, יקבל דקות משחק, לאחר שאיבד כבר בתחילת העונה האחרונה את מקומו בין הקורות במכבי ת"א לדניאל טננבאום.
3 צפייה בגלריה
אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס
לא ממש ראה הרבה דקות במכבי ת"א. יאניוטיס
(צילום: אורן אהרוני)
אפואל ואומוניה ניקוסיה מעוניינות בעומר אצילי, אבל בשלב הזה מעדיף הקשר להישאר בארץ בגלל סיבות משפחתיות. השחקן שוחרר לאחרונה ממכבי תל אביב בעקבות פרשת "הכדורגלנים והקטינות", ומחפש קבוצה חדשה בליגת העל.
אלופת קפריסין אפואל ניקוסיה החתימה לאחרונה את חלוץ הפועל באר שבע בן שהר. מי שזוכה להתעניינות בימים האחרונים בליגה הטורקית הוא יונתן כהן, שמבוקש גם בליגה הרוסית.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
פורסם לראשונה: 07:31, 05.08.20