(צילום: שחר גולדשטיין)

סמכויות תפקידו של יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה, שנמצא אף הוא בדובאי, יורחבו ויכללו בעידן החדש במועדון גם אחריות מקצועית. אוחנה יישאר בתפקידו כיו"ר כפי שהיה עד כה, אולם ישמש גם כמעין מנהל מקצועי, אלמנט שלא היה אחראי עליו עד כה.
השינוי יחול בוודאות בתקופת ההתאקלמות של האמירתים, וייתכן כי בהמשך הדרך ימונה מנהל מקצועי זר. כבר עתה ברור כי במקרה של חוסר הצלחה של הצוות המקצועי הנוכחי בראשות המאמן סלובדן דראפיץ', ימונה מאמן זר.
3 צפייה בגלריה
לפני ההמראה לדובאי. ברוש, חוגג ואוחנה
לפני ההמראה לדובאי. ברוש, חוגג ואוחנה
אוחנה, מוני ברוש וחוגג לפני ההמראה לדובאי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'. העתיד לא ברור
(צילום: עוז מועלם)
המודל שסימן השייח' הוא של שחטאר דונייצק, כשגם דורטמונד הועלתה כדוגמה, אולם המועדון האוקראיני, שרוכש כישרונות צעירים מרחבי העולם, הוא זה שבבית"ר ינסו לאמץ. המטרה היא לרכוש שחקנים גם בארבעה או חמישה מיליון אירו, כולל למחלקת הנוער של המועדון, כשלשם כך תוקם מחלקת סקאוטינג משמעותית.
במהלך הפגישות האחרונות בן ח'ליפה דיבר על כך שהוא רוצה לבנות קבוצה ברמה הגבוהה של אירופה, ולכן יועמד תקציב של למעלה מ-100 מיליון שקל, אולם סוכם כי למרות המשאבים האדירים שכר השחקנים לא יהיה גבוה (כמו בעידן ארקדי גאידמק לצורך העניין), וההתמקדות תהיה יותר ברכישת כישרונות שלפני הפריצה. כבר בחלון ההעברות בחודש הבא בית"ר צפויה לצרף שלושה או ארבעה שחקנים, אולם היא עדיין מוגבלת בשל רשת הביטחון שקיבלו קבוצות הליגות המקצועניות מהמדינה. שמו של עומר אצילי, שכבר כיכב במועדון, עלה כמועמד הרציני ביותר להגיע, כשם גם בן שהר ודור מיכה, שלושתם כמובן משחקים בליגה הקפריסאית, הן אופציות ריאליות.
3 צפייה בגלריה
הפגישה בין ראשי בית"ר והשייח' בן חליפה
הפגישה בין ראשי בית"ר והשייח' בן חליפה
הפגישה בין ראשי בית"ר והשייח' בן חליפה
(צילום: בית"ר ירושלים)
עוד אלמנט חשוב בחוזה הוא השקעה בתשתיות, כשיתקיימו מגעים על מנת לרכוש את מתחם האימונים בבית וגן השייך כרגע לאנשים פרטיים, ובמקרה כזה תוקם גם אקדמיה, מלונית, ומגרשי אימון.
בבית"ר גיחכו בנוגע לשמועות כי ישנה התחייבות חוזית לצירוף שחקן ערבי. לפחות על פי החוזה, ולמרות שהעניין עלה בשיחות לגבי צירוף שחקן מוסלמי זר, אין כל התחייבות שכזו. השייח' בן ח'ליפה צפוי להגיע בחודש הבא ארצה, כשבימים הקרובים חמישים אחוז מהקבוצה יועברו לידיו דרך העברת זכויות הבעלות בהתאחדות לכדורגל.