תיעוד: ליאור אסולין מציע שירותי סמים

התובעת המשטרתית במשפטו של כדורגלן העבר ליאור אסולין, שהורשע בסחר בסמים, דורשת להטיל עליו עונש בפועל של 42 חודשי מאסר (שלוש שנים וחצי). בנוסף ביקשה התביעה מאסר ממושך על תנאי, פסילת רישיון הנהיגה וקנס שלא יפחת מ-30 אלף שקל. שופט בית משפט השלום בת"א, שמאי בקר, קבע דיון נוסף בעניינו ב-18 בנובמבר, אז אמור להינתן פסק הדין.
אסולין הודה במסגרת הסדר טיעון ב-30 מקרי עבירות סחר בסמים ונשלח לשירות מבחן לקראת קביעת העונש שלו. ב-2018 הוגש כתב האישום המקורי נגד אסולין, שכלל 40 אישומים שונים, אולם כאמור בסופו של דבר נותרו כ-30.
1 צפייה בגלריה
ליאור אסולין
ליאור אסולין
ליאור אסולין
(צילום: אורן אהרוני)
התובעת המשטרתית, עו"ד רינת יצחק, אמרה היום בדיון: "לפני הכל אני מבקשת להכריז על הנאשם - סוחר סמים. כביכול הוא הסווה את עצמו כשליח חברה בה עבד, והוא הצטרף לטלגראס כמוכר. הוא הפך את הדבר לעסק של ממש. מדובר בנאשם שלא לקח אחריות".
מנגד אמר בדיון סנגורו ג'קי סבג שתסקיר המבחן ממליץ על עבודות שירות בלבד ללא מאסר בפועל: "הדברים של התובעת מקוממים. האופנוע הוא פרטי שלו. המלצות תסקיר המבחן ברורות - עבודות שירות לאור השיקום שעשה. יש לו קשר טוב עם ילדיו, הוא מבין את הנזק שעשה להם, הוא עבר שיקום וטיפול ומעצרו היווה לו משבר וטראומה. הוא הודה במשטרה ולקח אחריות".
כזכור, לפני שנתיים וחצי אסולין נעצר לאחר שבלשי המשטרה הבחינו בפעילות חשודה והוא נתפס מוכר סמים ללקוחות דרך טלגראס. באותה תקופה שיחק בהפועל לוד מליגה ג', ואף עזר לה לעלות ליגה.