עירוני ק"ש תצא מחר (ראשון, 20:00) למשחק צמרת לא פשוט מול מכבי נתניה. הקבוצה של קובי רפואה מגיעה מהמקום הראשון עם שלושה ניצחונות רצופים ורצון עז להמשיך במומנטום החיובי.
רפואה ייהנה מחזרתו להרכב של יוג'ין אנסה, שהורחק מול בני יהודה והיה חסר נגד הפועל ת"א. אנסה צפוי לשוב על חשבונו של גיא בן לולו, כאשר שאר ההרכב אמור להישאר אותו הדבר עם דז'יוגאס ברטקוס שבכושר מצוין בין הקורות, צמד הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס, דור אלו וזיו מורגן באגפים, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת וסאקו טורה בקישור, לוסיו ואנסה בחוד.
2 צפייה בגלריה
שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש. מקווים לחגוג גם בנתניה
(צילום: אביהו שפירא)
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
רפואה. ק"ש היא המרעננת הרשמית של הליגה
(צילום: אפי שריר)
"המשחק מול נתניה הוא סופר קשה. להוציא את ההפסד האחרון שלהם הם קבוצה יציבה מאוד וחזקה מאוד העונה, יש להם שחקנים צעירים ומוכשרים והם די דומים לנו. אנחנו מסתכלים על עצמנו ונבוא לעשות הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות. ניצחון יהיה הצהרת כוונות ברורה מאוד לקראת המשחק העונה" אמר שחקן בקבוצה.

"נצטרך להוכיח שהתבוסה לאשדוד הייתה מקרית"

אחרי ה-4:0 למ.ס אשדוד, שספגה נתניה באמצע השבוע, בקבוצה מקווים להתאושש מול מוליכת הטבלה, אך מודעים למכשול הלא פשוט שעומד בדרך. מההפסד לאשדוד בצוות המקצועי דיברו עם השחקנים בעיקר על סף השבירה הנמוך שהציגו. "אפשר להפסיד, אך יש דרך לכל דבר. נצטרך להוכיח שהתבוסה לאשדוד הייתה מקרית ושאנחנו קבוצה עם אופי. אנחנו פוגשים יריבה קשה מאוד וננסה להיות הראשונים שמנצחים אותם", אמר שחקן בקבוצה.