במכבי תל אביב יקנסו את מבקיעי השערים אמש (ראשון) בבלומפילד מול מכבי פ"ת (1:3) אלכסנדר פשיץ' ואדוארדו גררו בארוחה קבוצתית, לאחר שהורידו את חולצתם וספגו כרטיס צהוב, בדיוק כפי שנהגו בהרחקות של החלוץ הסרבי וניק בלקמן.
"זה לא הדבר הכי חכם, לא נקבל את זה", אמר המאמן פטריק ואן לוון. "זה לא חכם ולא מקצועי וזה לא מה שאנחנו רוצים לראות מהשחקנים שלנו, הם יזמינו את החברים שלהם לארוחה קבוצתית".
2 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו חוגג עם החברים
אדוארדו גררו חוגג עם החברים
"לא חכם ולא מקצועי". גררו מוריד חולצה אחרי השער שכבש
(צילום: אורן אהרוני)
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הבעלים מיץ' גולדהאר כבר קיבל החלטה לפיה ואן לוון והכוורת ההולנדית שלו ימשיכו לעונה הבאה. "הכי חשוב לי שנמשיך להיות מרוכזים במשחקים ולנצח, זה לא גורם לי או לשחקנים להיות עצבניים, אלא רק להמשיך לנצח. לקחתי את ההזמנות שניתנה לי, הבינו במועדון שיש פתרון קרוב".
יונתן כהן שוב לא היה בסגל והמטרה להכשיר אותו לקראת המשחקים הקרובים, דן גלזר סבל מרגישות בשרירי הבטן ולא היה חלק מהסגל ואילו אייל גולסה יחזור רק בעוד כשבועיים לכשירות מלאה.
מעבר למגעים עם דור פרץ, במועדון מנסים להשאיר גם שחקנים נוספים שמסיימים חוזים, בהם אבי ריקן, איתן טיבי והשוער דניאל טננבאום, שאמר אתמול: "מי שבמכבי ת"א לא רוצה לעזוב אותה ומי שלא במכבי ת"א, רוצה להגיע אליה. סומך על אבא שלי והסוכן שיעשו את הדבר הכי טוב, הראש שלי רק חושב על המטרות הקרובות".
על האפשרות שישחק החל מספטמבר הקרוב בנבחרת ישראל: "זה כבוד גדול, כשנגיע לשם, אחשוב על זה".
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
מנסים להכשיר אותו. יונתן כהן
(צילום: עוז מועלם)
ואן לוון דיבר על ניהול הסגל שלו: "כולם עובדים באותו הסגנון ולכן גם שחקנים אחרים יכולים לעשות את זה. יש לנו הרבה איכות בסגל, כל אחד מוכן להרכב וזה נותן לי הרבה אפשרויות כמאמן".
על המשחק עצמו הסביר: "היינו צריכים להבקיע שלושה או ארבעה שערים בקלות במחצית הראשונה, זה הדבר שצריכים לשפר. זו אמירה טובה אם אתה כובש במחצית הראשונה, זו גם אמירה בסיום המשחק אבל אתה מפעיל על עצמך לחץ. השחקנים לא היו עצבניים, הבינו שהחמיצו והמשיכו לשחק כדורגל. המטרה לנצח בכל משחק וזה נותן דחיפה ליכולות שלהם והעלאת הקצב".