הנבחרת הצעירה של ישראל תתארח ביום שישי הקרוב באירלנד (21:00) במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף מוקדמות היורו. אם ישראל, שסיימה במקום השני בבית שלה אחרי גרמניה הראשונה, תעבור את האירים, היא תעלה ליורו.
מאמן הנבחרת גיא לוזון אמר היום במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות הכפולה: "יש פה נבחרת חדשה שעברה הרבה שינויים ולא דומה לנבחרת שהייתה פה ברוב הקמפיין. אנחנו יוצאים למחצית הראשונה של הקרב הזה ונעשה הכול כדי להעביר את ההכרעה לארץ".
1 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
המטרה: כרטיס ליורו. לוזון
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה אמר לוזון: "אירלנד מציגה כדורגל בריטי טיפוסי, פיזי ודינמי עם הרבה אגרסיביות. נצטרך להיות חכמים ולנצל את נקודות התורפה שלהם. אסור לזלזל או לקהל ראש, הם עלו לפלייאוף וגברו פעמיים של שבדיה, אבל אני מאמין בשחקנים שלנו".
לוזון עדכן: "נקבל את השחקנים מהנבחרת הבוגרת בגומלין כי לנבחרת הבוגרת יש משחק אימון ולנו יש משחק רשמי, אבל זה לא מעניין. אנחנו רוצים לעלות ליורו. סוף פודגוראנו פצוע, גם עומרי גנדלמן ואור בלוריאן לא בפעילות כרגע, אבל אני מתרכז רק במי שנמצא".
זיו מורגן: "אנחנו צריכים לעשות התאמות מהר מאוד וללומוד לשחק עם שחקנים חדשים שלא שיחקנו איתם בעבר. נעבוד קשה כדי להתחבר מהר ולהתכונן, יש לנו 180 דקות כדי לעלות ליורו".
אל-ים קנצפלוסקי: "חווינו חוויה מדהימה בנבחרת הנוער ועכשיו זה כבוד עבורי לעלות אל הנבחרת הצעירה. אנסה להתחבר כמה שיותר מהר לשחקנים ולעשות את הטוב ביותר. הראש שלי כרגע רק פה וכשאחזור מהפגרה אתעסק בהפועל ת"א".