לאחר שנפרדה בשבוע האחרון משלושה שחקנים (נדב נידם, יונתן כהן ומתן בלטקסה) וצפויה להיפרד משניים נוספים (דן ביטון ואבישי כהן) מכבי ת"א ממשיכה להתכונן למשחק הביתי מול הפועל באר-שבע בשבת (20:30) וקיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים.
המאמן ז'רקו לאזטיץ' התייחס ליריבה: "אני מעריך מאוד את באר-שבע, המשחק הזה יהיה אתגר משמעותי. יש להן מאמן טוב שזכה בגביע בעונה שעברה, הם מאוד דינמיים מבחינת המערכים וההרכבים איתם הם עולים. נצטרך לבצע התאמות כדי לנצח. מדובר באחת היריבות הכי קשות שפגשנו עד כה העונה. ננסה לשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה נגד מכבי פ"ת".
1 צפייה בגלריה
זארקו לאזטיץ'
זארקו לאזטיץ'
זק'רו לאזטיץ'
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על העזיבה הצפוי של דן ביטון: "ההחלטה להיפרד ממנו היא מקצועית בלבד. אני לא אוהב סגל רחב מדי. אנחנו רוצים סגל של 20-21 שחקנים, אני לא אוהב לראות שחקנים שיושבים בצד ולא משחקים. ביטון בהחלט ראוי לשחק במכבי ת"א, אבל אני מעדיף שהוא יגיע למקום בו הוא יוכל לקבל יותר דקות. אני מאחל לו בהצלחה".
על ווסלי פטאצ'י, שהצטרף לאחרונה מסנטוס הברזילאית: "צפינו במשחקים שלו והתרשמנו מאוד ממנו גם באימונים שלו איתנו והרושם הוא חיובי. יש לו איכות, אבל אמרתי לו שיש לנו זמן, וששחקן צעיר כמוהו, שיוצא לראשונה מברזיל, צריך להיות סבלני. הוא יצטרך ללמוד מהר את העקרונות שלנו כדי לשחק". על סתיו למקין, שהצטרף בהשאלה משחטאר: "שוחחנו בטלפון וצפיתי במשחקים שלו. הוא שחקן טוב והוא יעזור לנו".
גם דור פרץ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת באר-שבע: "אנחנו מצפים למשחק ברמה הכי גבוהה. באר-שבע יריבה מעולה עם שחקנים מצוינים, אנחנו נערכים כמו לכל משחק בבלומפילד. זה משחק ליגה ראשון שלנו בבית וחשוב לנו להפגין את הכוח והעוצמות שלנו. נתכונן במלוא הרצינות".