לא שקט בליגה הלאומית, והתוצאות של המחזורים האחרונים השפיעו על המשך דרכם של מאמנים בליגה. אדהם הדיה, תפס את מקומו של מוטי איווניר שהתפטר מאימון אום אל פאחם לפני מספר ימים, ושלומי דורה סיים היום (שני) את דרכו בנוף הגליל.
ביום חמישי האחרון, במסגרת המחזור החמישי בליגה הלאומית, הפועל אום אל-פאחם סיימה בתיקו 2-2 מול הפועל כפר סבא. תיקו שהגיע אחרי הפסד למכבי יפו במחזור שלפניו. אום אל פאחם נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך הקבוצה לא הצליחה להתרומם במחזורים הראשונים של העונה, וצברה 5 נקודות בלבד בחמישה משחקים.
בסיום המשחק המאמן מוטי איווניר, שחזר לקדנציה נוספת במועדון, השלישית במס׳, החליט להתפטר לאור האנטי שספג מקהל אום אל-פאחם ולאור התוצאות האחרונות. במועדון גם מתכננים לשחרר מספר שחקנים.
3 צפייה בגלריה
קדנציה שלישית מאכזבת מאוד לאיווניר באום אל-פאחם
קדנציה שלישית מאכזבת מאוד לאיווניר באום אל-פאחם
קדנציה שלישית מאכזבת מאוד לאיווניר באום אל-פאחם
(צילום: אלעד גרשגורן)
אום אל פאחם נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך הקבוצה לא הצליחה להתרומם במחזורים הראשונים של העונה, והצליחה לצבור רק 5 נקודות בחמישה משחקים.
בסיום המשחק המאמן מוטי איווניר, שחזר לקדנציה נוספת במועדון השלישית במספר, החליט להתפטר לאור האנטי שספג מקהל אום אל פאחם ולאור התוצאות האחרונות , כאשר במועדון גם מתכננים לשחרר מספר שחקנים.
מי שיתפוס את מקומו של איווניר על הקווים הוא אדהם האדיה, שאימן את בני ריינה בשתי העונות האחרונות ועלה איתה מליגה א' עד ליגת העל, עד שפוטר מאימון הקבוצה לאחר שלושה מחזורים בלבד בליגת העל.
3 צפייה בגלריה
אדהם האדיה
אדהם האדיה
יאושש את פאחם? האדיה
(צילום: גיל נחושתן)
האדיה יקווה לאושש את הקבוצה לקראת המפגש מול בני יהודה במחזור הבא, בתקווה לשחזר את ההצלחה שלו עם בני ריינה גם באום אל-פאחם.
גם היורדת הטרייה הפועל נוף הגליל נפרדה ממאמנה שלומי דורה ששילם את המחיר עקב הכישלון של הקבוצה מפתיחת העונה. נוף הגליל רשמה הפסד 0-2 מאכזב במחזור האחרון לעירוני רמת השרון, הפסד שסגר מחזור רביעי מתוך חמישה מחזורים ללא ניצחון, כשבמאזנה רק ארבע נקודות.
3 צפייה בגלריה
שילם את המחיר על פתיחת העונה הרעה. דורה
שילם את המחיר על פתיחת העונה הרעה. דורה
שילם את המחיר על פתיחת העונה הרעה. דורה
(צילום: עוז מועלם)
הפסקת ההתקשרות בין הצדדים הגיעה בהחלטה משותפת, וזאת לאחר שיחה של ראשי המועדון עם דורה. מנכ״ל נוף הגליל גיל ברעם אמר בתגובה: ״מודים לשלומי על התקופה הקצרה בה היה איתנו, מאחלים לו הצלחה בהמשך ואין לי ספק שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד״.
מי שצפוי לתפוס את מקומו של דורה על הקווים הוא ירון הוכנבויים שעשוי לשוב לקדנציה נוספת או אלישע לוי.