ה-0:2 של מכבי ת"א מול בני ריינה אתמול (שני) החזיר את הצהובים אל המקום השני בטבלה. יחד עם זאת, בקבוצה של ולדימיר איביץ' יודעים שיש לא מעט בעיות לקראת המשך הדרך.
ערן זהבי, שכבש את הראשון, נראה הרבה יותר חד מאז שהקבוצה חזרה מפגרת המונדיאל, מול אום אל פאחם בשבוע שעבר בגביע הוא כבש צמד וחתום על העלייה לשלב הבא, ואתמול הוא כבש את הראשון והיה פעיל מאוד. דור פרץ, שבישל את שני השערים, היה השחקן הטוב במגרש וזהו משחקו הטוב ביותר מאז ששב לצהובים העונה. פרץ זכה למחמאות רבות ובמכבי ת"א בטוחים שככל שהוא יצבור דקות הוא יחזור לעצמו.
1 צפייה בגלריה
שחקן בני ריינה אלכסנדר נויוק מול שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
שחקן בני ריינה אלכסנדר נויוק מול שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
נראה הרבה יותר חד מאז החזרה מפגרת המונדיאל. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
מי שעדיין נראה חלוד מאוד זה יונתן כהן, שרחוק מלהזכיר את החדות שהייתה לו לפני שעזב לאיטה. הבלם דריק לוקסאן נראה בטוח מאוד וזכה לשבחים יחד עם דניאל פרץ, שבהדיפה ענקית מנגיחה של בואטנג במצב של 0:1 לצהובים מנע מבוכה בהצלה ענקית.
מי שמאוכזב מאוד ממעמדו זה פראפה גיאגון, שנכנס בדקה ה-90 ומאוכזב מאוד ממעמדו. שחקן ההתקפה, שפרח במכבי נתניה, לא זוכה למספיק קרדיט ועשוי לדרוש לעזוב את הצהובים בינואר הקרוב. במכבי ת"א מבינים שהיכולת הזו לא תספיק בקרב על החזרת התואר לת"א. ג'ק אנגלידיס, שנחת בישראל, אמור להעביר לבעלי הקבוצה מיץ' גולדהאר את דעתו אך נראה שלפחות שני שחקני התקפה יצורפו בינואר הקרוב.