בכר: "יש עוד 7 משחקים, שום דבר עדיין לא גמור"
(צילום: באדיבות ONE)
מכבי חיפה תארח מחר (שבת, 20:00) את מכבי נתניה במחזור הרביעי של הפליאוף העליון. לאחר התיקו מול מכבי ת"א לפני שלושה ימים והפער בפסגת ליגת העל שצומק ל-5 נקודות, בחיפה יודעים שאסור להם למעוד פעם נוספת.
המאמן, ברק בכר, מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב של הירוקים שישלימו מחר משחק שלישי בשבוע. פייר קורנו ומוחמד אבו פאני, שהחמיצו את המשחק מול הצהובים, ישובו להרכב של בכר, כאשר דילן בטובינסיקה צפוי לרדת לספסל. גם דולב חזיזה נמצא בתמונת ההרכב. עומר אצילי, דיא סבע וצ'ארון שרי יעלו ב-11.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
יחזרו לנצח? שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה זוכרים היטב את ההדחה הכואבת של הקבוצה מגביע המדינה על-ידי אותה מכבי נתניה של רן קוז'וק. "כל משחק קשה בליגה הזו ובטח בפליאוף העליון", אמרו בחיפה. "אנחנו מגיעים דרוכים ומוכנים לכל משחק. בבית עם הקהל האדיר שלנו - אנחנו צריכים לעשות את העבודה".
"אין משחקים קלים בפלייאוף. אנחנו בסך הכל בתקופה טובה ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מהמחצית השנייה הטובה נגד מכבי ת"א", אמר בכר. "מכבי נתניה הדיחה אותנו מהגביע, זו קבוצה טובה גם אם היא בתקופה פחות טובה. זה המאני-טיים ובבית שלנו זה עולם אחר".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
משחק נוח על הנייר. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
קורנו סיכם: "זה יהיה משחק קשה. הפסדנו להם בגביע ואנחנו יודעים כמה קשוחים הם. כל שחקן במכבי חיפה מרגיש את העוצמה של סמי עופר, אפילו יובנטוס ופ.ס.ז' חוו זאת. הקהל זה השחקן ה-12 שלנו".