ברדה: "כלום לא גמור, ננסה לנצח"
(ברדה: "כלום לא גמור, ננסה לנצח")
לאחר סאגת הזזת המשחק מהאצטדיון בבאר שבע לנתניה, קיימה הערב (רביעי) הפועל באר שבע את מסיבת העיתונאים לקראת משחקה מחר נגד לוגאנו, במוקדמות הקונפרנס ליג. באר שבע מגיעה להתמודדות עם יתרון מבטיח לאחר שניצחה 0:2 בשוויץ בחמישי שעבר.
מאמן באר שבע אליניב ברדה אמר: "בוודאי שזה לא גמור. ראינו שוב את המשחק. עברנו רק חצי דרך. יש לנו שחקנים רציניים מאוד, מנוסים והם מבינים את הסיטואציה. יש כאן המון אחריות אישית, בטח לאור העובדה שלא משחקים בבית. רצינו מאוד לשחק בבאר שבע, אבל זה לא מתאפשר. אין לנו מה להתייחס לדברים שאין לנו השפעה עליהם. ההנהלה וההתאחדות עשו הכול כדי שנשחק בבאר שבע. ההחלטה היא שנשחק בנתניה ונצטרך להשלים כאן את המשימה. הדבר הכי חשוב שניקח מהמשחק הראשון זה שאף משחק לא דומה לקודמו. יש משחק חדש שמתחיל ב-0:0".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: עוז מועלם)
הבלם הוותיק איתן טיבי הוסיף: "פגשנו את השחקנים הזרים באימון והם נראו רגועים מאוד ולא התרגשו מהאזעקות. אני בטוח שהמועדון עזר להם להרגיש הכי בטוחים שאפשר ואני שמח שזה נגמר. לצערנו הרב הוחלט שנארח בנתניה. היינו מעדיפים לשחק באצטדיון הביתי מול הקהל שלנו. זה המצב. נצטרך להיות מרוכזים מאוד ודרוכים כי יש לנו מטרה אחת ברורה".
בעקבות המשחק והצפי להגעת אלפי אוהדים מבאר שבע, הרכבת תתגבר באופן משמעותי את מערך הרכבות אל תחנת רכבת ספיר ותפעיל מערך שאטלים מהתחנה אל האצטדיון וחזרה. לאחר המשחק יהיו שלוש רכבות ייעודיות לאוהדים מנתניה לבירת הנגב.