מסאי דגו צפוי להיות מאמנה הבא של הפועל ת"א. מאמן מכבי חיפה בעונה החולפת סיכם את תנאיו הכספיים לשנתיים הקרובות, ועתה נותר להגיע להסכמות בנוגע לסעיפים שונים בחוזה על מנת להגיע לחתימה הסופית, כשהמטרה כי עד לסוף השבוע זה יקרה.
אחרי שהציבו את דגו ושרון מימר כמועמדים האחרונים לאימון הקבוצה, החליט דייויד מינצברג ללכת על דגו, שצפוי לקבל חוזה זהה לזה שקיבל במכבי חיפה. הוא ירוויח 40 אלף שקל נטו לחודש כשבעונה הראשונה אין פיצוי במקרה של פרידה. במידה שהפועל ת"א תחליט בסיום העונה לא להמשיך עמו, הוכנס לחוזהו פיצוי מיוחד, אולם עליית ליגה תוביל אותו כמעט בוודאות להמשיך עונה נוספת. בנוגע לעונתו השנייה כבר הוכנס מנגנון פיצוי במקרה שיפוטר.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מסגנית האלופה לנושרת ללאומית. מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
דגו עדיין לא קיבל את ההחלטה הסופית וכאמור, מחכה להסדיר עוד מספר עניינים לפני שיחתום. בין היתר, הוא דורש להביא את הכוורת המקצועית שהיתה לצידו בכפר גלים, כולל אחד מעוזרי המאמן דושאן מאטוביץ' או גיא וייזינגר, מאמן השוערים איתי זילפה, שאימן גם בנבחרת ישראל, והפסיכולוג אלעד אשכנזי.
עוד דורש דגו כי מתחם האימונים בוולפסון יהיה סטרילי וביקש גם את התוכניות לגבי הסגל, יחד עם תקציב השחקנים לעונה הבאה. ההערכה במועדון היא שדגו, שהמריא לגמר ליגת האלופות שתקיים במוצ"ש בוומבלי, יחתום בסופו של דבר, אולם רק אחרי שיקבל אור ירוק לדרישות שלו ביומיים הקרובים. אם דגו לא יאמן בסופו של דבר את הפועל ת"א, מי שאמור לקבל את הפניה הוא יוסי אבוקסיס.
אחרי שמועות על פירוק במקרה שמינצברג יישאר במועדון, נראה כי תקציב שכר השחקנים של הפועל ת"א יהיה הגבוה ביותר בליגה הלאומית בעונה הבאה גם אם עסקת המכירה לאדמונד ספרא לא תצא לפועל. מדובר על כ-10 מיליון שקל, כשמבחינת המועדון החתמה של דגו היא הצהרת כוונות.
מינצברג עדכן בכל מקרה את אנשי ספרא, שחתום מולו על מזכר הבנות, למרות שבין הצדדים אין התקדמות ולא הוגשה בשלב זה כל הצעה למתווה חדש מצד המיליארדר היהודי. כזכור, ספרא הבהיר כי עד שלא יוסדרו החובות בין מאיר תושב למינצברג, הוא לא מוכן להמשיך את ההליך.
שחקני ליגת העל מסכמים עונה
(ONE)