תקציב שכר השחקנים של בית"ר ירושלים לקראת עונת המשחקים הקרובה יירד משמעותית, בכ-20 אחוז. הירידה הזו מגיעה אחרי שבעונה החולפת הוא נאמד ב-22 מיליון שקל ועתה הוקצב למנהל המקצועי, אלמוג כהן, רק 18 מיליון.
כחלק מההכנות לעונה הקרובה, לצוות המקצועי כבר הובהר כי התקציב יקוצץ ב-4-5 מיליון שקל. הסיבות לכך, בין השאר, כוללות את הצורך בהמשך סגירת החובות מצידו של הבעלים ברק אברמוב, וגם ההבנה כי יהיה קשה לשחזר את שבירת שיא המנויים בעונה החולפת עם כ-11 מיליון שקל. עם זאת, בעונה שלאחר מכן החובות צפויים להיסגר ולא אמורים להשפיע על התקציב.
1 צפייה בגלריה
המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים אלמוג כהן
המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים אלמוג כהן
יצטרך להסתדר עם תקציב מופחת. אלמוג כהן
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר מנסים להתקדם ולסגור עם מספר שחקנים לקראת העונה הקרובה. השבוע אמורים לסכם בקבוצה לפחות שלושה שחקנים. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, כהן מעוניין מאוד באביב אברהם. מה שעשוי למנוע את הגעתו יהיה סיפור דמי ההשבחה הגבוהים שיצטרכו הצהובים-שחורים לשלם למכבי נתניה, כשישנה ההתלבטות בינו לבין אייל גולסה. כהן מתעדף את אברהם על פני הקשר היוצא של מכבי ת"א שגם מבקש שכר גבוה יותר, אולם נראה כי בימים הקרובים יוכרע מי מבין השניים יצטרף.
במועדון מקווים לסגור את התנאים הכספיים הסופיים עם דור מיכה, והוא יתבקש לקצץ משמעותית משכרו בעונה החולפת. יעד נוסף של הקבוצה הוא לצרף את יונתן כהן, כשבמקרה הזה ממתינים להחלטה של מכבי ת"א בנוגע לגובה ההשתתפות בשכרו.
אחרי שהשאירו שלושה זרים, איסמעיליה סורו, מיירון ג'ורג' והשוער מיגל סילבה, ולצד זאת שחררו לאחרונה גם את טרזיי תומא, במועדון צריכים לקבל בימים האחרונים את ההחלטה הסופית לגבי פלמו גלאבוב. בבית"ר ינחיתו שלושה זרים חדשים והציעו לחלקם שכר של 240 אלף אירו. בנוסף, בקבוצה עוד ממתינים לגבי ההודעה בנוגע לעתידו של אופיר קריאף, כאשר כרגע נראה כי המגמה היא שהוא לא ימשיך לעונה נוספת.
רן בן שמעון ושחקני הנבחרת לאחר ההפסד
(ONE)