לאחר שברון הלב במוצ"ש האחרון והירידה לליגה הלאומית בתום 13 עונות רצופות בליגת העל, בעירוני קריית שמונה כבר מתחילים להתכונן לעונה הבאה. אלון זיו, שאימן בעונה החולפת את הפועל עכו בליגת המשנה, מועמד לאימון הקבוצה.
זיו עשה עונה נהדרת עם עכו, ובעבר אימן את קבוצת הנוער של קריית שמונה. השם שלו חזק בפנקס של היורדת הטרייה ללאומית, אך הכל כרגע תקוע עד שאיזי שרצקי, בעלי הקבוצה, יקבל החלטה סופית בנוגע לעתידו, מה שאמור לקרות תוך שבוע. במועדון מצפים לשמוע האם שרצקי חוזר בו מהתפטרותו או שישאר בתפקיד וימשיך להזרים כספים לקבוצה.
1 צפייה בגלריה
אלון זיו הפועל עכו
אלון זיו הפועל עכו
עונה טובה מאוד בעכו. אלון זיו
(צילום: אלעד גרשגורן)
אלון זיו הצליח העונה, עם תקציב שפוי בהחלט, לעלות עם עכו לפליאוף עליון בלאומית, והעכואים היו מאוד רוצים לראות אותו ממשיך במועדון. עם זאת, הצעה מקבוצה שמסמנת לעצמה מטרה לעלות ליגה עשויה לטרוף את הקלפים מצידו.
בקריית שמונה סבורים שאיזי שרצקי צריך מספר ימים על מנת להירגע ולאחר מכן לקבל החלטה בנוגע לעתידו. במועדון סבורים שלמרות ההצהרות שלו שהוא עוזב את המועדון, לבעלים יהיה קשה מאוד לוותר על מפעל חייו, ויש לו חשש מאוד גדול שהקבוצה שטיפח במשך יותר משני עשורים תתרסק ללא התמיכה והניהול שלו.