קין: לא יכולים להיות דומיננטים 90 דקות
(צילום: באדיבות ONE)
אורלנדו מוסקרה, שוערה החדש של מכבי ת"א, זוכה לפרגונים בנבחרת פנמה לאחר המעבר שלו לצהובים. מוסקרה אמנם לא בסגל נבחרתו לקראת צמד המשחקים נגד מרטיניק וגוואטמלה בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה, אך המאמן תומאס כריסטיאנסן דיבר על השוער במסיבת העיתונאים המסורתית.
"התבשרתי שאורלנדו עומד לחתום במכבי ת"א רק כשהוא כבר היה על הטיסה בדרך לישראל, אבל לא הופתעתי", אמר המאמן. "ידעתי שאחרי היכולת שהוא הציג בגולד קאפ, הוא בטוח ישתדרג ויעבור לקבוצה גדולה. הוא הציג בגולד קאפ יכולת נפלאה והיה ברור שיעזוב את הקבוצה שלו. אני מאושר שהוא עבר למועדון כמו מכבי ת"א. מועדון גדול וחשוב באירופה".
1 צפייה בגלריה
אורלנדו מוסקרה
אורלנדו מוסקרה
לא יהיה בסגל פנמה הפעם. מוסקרה
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
מוסקרה בן ה-28, שבמאזנו 17 הופעות בינלאומיות, סייע לפנמה הקיץ להעפיל בקיץ לגמר הגולד קאפ. "המעבר שלו לישראל קרה במהירות ועדיין הייתה לו תקווה שהוא יוכל להצטרף לנבחרת", הסביר כריסטיאנסן. "אבל הוא היה צריך להגיע לישראל ואמרתי לו שחבל שיטוס לכאן אחרי שעבר מסע ארוך וקשה. אם הוא היה מחליט להגיע לכאן, הוא לא היה מגיע בתנאים טובים בגלל הג'ט-לג והעייפות".
מוסקרה, ששיחק במונגאס מוונצואלה, שמדורגת אחרי 24 מחזורי ליגה במקום העשירי, היה השוער הבכיר של הנבחרת שניצחה בגביע הזהב את ארה"ב בדו קרב פנדלים והפסידה רק 1:0 בגמר למקסיקו.