תם עידן בהפועל ת"א: במכתב רשמי שנשלח אתמול מעורכי הדין של הפועל ת"א לבעלים הקודמים (האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג) נמסר להם כי בעקבות ממצאי דוח "דלויט", שהראה כי שווי מניותם נמוך מהחובות שהותירו אחריהם לבעלות החדשה, אותן מניות דוללו לאפס - וכעת קבוצת המשקיעים האמריקאית בראשות דייויד מינצברג מחזיקה במלואן.
כזכור, על פי החוזה שנחתם בין הצדדים, נקבע כי בהתאם לדוח ה-TRUEUP שהופק שלשום, ייקבע גובה החובות ועל פיו יפעלו הבעלים. מאחר והחובות של הבעלים הקודמים גבוהים משווי המניות שעוד נותרו להם, הם דוללו לאלתר על-ידי המועדון מ-49 אחוז לאפס.
2 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב ומאיר תושב
האחים ניסנוב ומאיר תושב
האחים ניסנוב ומאיר תושב
(צילום: ראובן שוורץ ופרטי)
2 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
שליטה מלאה. מינצברג
(צילום: עוז מועלם)
כמו כן, גיבשו בהפועל ת"א הסדר לסגירת החובות של הבעלות הקודמת, שנשלחה לאחים ניסנוב, תושב וגרינברג עם אולטימטום של 48 שעות לתשובה: תושב, שהחזיק עד כה במרבית המניות של הבעלות הקודמת (29 אחוזים), יפקיד (כפי שהוא בעצמו הציע) באופן מיידי 4.5 מיליון שקל לטובת כיסוי חלק מהחובות שלו, כשאת יתר הסכום ניתן יהיה לשלם באמצעות פריסת תשלומים.
בנוסף, יוצב סכום נוסף של מיליון דולר בעבור החובות הנוספים - שעדיין לא נקבע סכומם הכולל - בחשבון נאמנות. במקביל, הבעלים הקודמים יסירו כל תביעות נגד המועדון.
מאיר תושב אמר: "אני מברך על ההתקדמות. כרגע נראה שלמינצברג יש 100% מהמניות, הגיע מסמך מסודר מרואי החשבון שלו. מטעמנו נשכר משרד רואי חשבון מקביל שיעבור על הבדיקה. בקרוב הם ילמדו את החומר, יבקשו את ניירות העזר מהמועדון, ויישבו עם חברת דלויט. עמדתי ואמשיך לעמוד ב-100% מאחורי ההסכם. אני בטוח שניתן להגיע להסכמות, או בין עורכי הדין, או בעזרת גישור ובמידת הצורך, בבית המשפט".
כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה
(באדיבות ONE)