כוכב בית"ר ירושלים, יון ניקולאסקו, מבוקש ברחבי אירופה. אחרי ההתעניינות מצידה של ראקוב הפולנית, בהולנד מדווחים היום (שישי) כי דווקא הירנביין הפכה למועמדת המובילה לשים ידה על השחקן.
מחזיקת הגביע נכנסה לפגרה הנוכחית בידיעה שיהיה לה קשה מאוד לשמור את החלוץ המולדבי שהגיע אליה במחיר מציאה של 90 אלף דולר. על-פי הפרסום, ההולנדים הציעו עד כה 1.2 מיליון אירו בעבור ניקואלסקו אולם בית"ר ירושלים דורשת כ-1.5 מיליון.
2 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו
יון ניקולאסקו
יעזוב בקרוב? ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
המודלבי רשם אשתקד עונת שיא במהלכה רשם 19 שערים בכל המפעלים, יחד עם הופעה בלתי נשכחת בניצחון 2:3 על נבחרת פולין, במהלכה היה חתום על צמד דרמטי, הפך השחקן למבוקש מאוד בשוק ההעברות.
הירנביין סיימה את העונה האחרונה במקום השמיני בליגה ההולנדית, ועל-פי הדיווח, עוד צריכה למכור שחקנים כדי להשקיע ברכש. בכל מקרה, היא גם צריכה את אישורו של ניקולאסקו, אם וכאשר תגיע עם בית"ר להסכמות.
2 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
התעניינות רבה. ניקולאסקו
(צילום: שרון צור)
כבר לפני משחק אלוף האלופים בשבת (20:00) מול מכבי חיפה בסמי עופר, מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס, יודע שניקולאסקו צפוי לעזוב את המועדון בקרוב. בראיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet, אמר אסוקסיס כי "ברור שאם כולם (ירדן שועה, דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו) היו נשארים ועל הסגל הזה היו מלבישים שניים-שלושה שחקנים, אז היינו אחת הקבוצות החזקות בליגה. אספרייה וניקולאסקו אחראים על 70 אחוז מהשערים שלנו, אבל אי אפשר להשאיר שחקן בכוח. קשה להביא שחקנים עם מספרים כאלה בסכומים שיש לנו".