דסה וחזן מדברים לקראת אנדורה
(צילום: ONE)
בנבחרת ישראל רוצים להשלים מחר (טדי, 21:45) ניצחון שני ברציפות במסגרת מוקדמות יורו 2024, כשתארח במסגרת המחזור הרביעי את נבחרת אנדורה. זאת לאחר הניצחון הדרמטי (1:2) בסוף השבוע על נועלת בית 9, בלארוס.
ברקע קיים חשש מפיצוץ המשחק על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, שמאיימים כי יפרצו למגרש במהלך המשחק כנקמה בהתאחדות. זאת בעקבות הרחקת הקבוצה ממפעל גביע המדינה בעונה הקרובה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בגין פריצת האוהדים למגרש בטקס ההנפה בגמר הגביע בסמי עופר. המאמן אלון חזן לא מודאג מכך: "אוהדי בית"ר ירושלים אוהבים את הנבחרת, אולי יש אנשים שמרגישים פגועים, אבל הם אוהבים את מדינת ישראל ולא יפגעו בה. אני מתרגש מאוד להיות בירושלים ולשחק בטדי כמאמן נבחרת ישראל. גם הקפטן אלי דסה לא מודאג: "אני לא חושש מהאוהדים, אני מכיר את האווירה בטדי והקהל יחליט לתמוך בנבחרת".
1 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן
יגיע לרומניה עם 7 נקודות בקופה? חזן
(צילום: עוז מועלם)
על המשחק עצמו אמר חזן: "אנחנו מכבדים את היריבות שלנו. נגד בלארוס היה קשה, וגם נגד אנדורה יהיה קשה על אף שהיא פחות איכותית מאיתנו. זה לא טיול. נצטרך הרבה סבלנות במשחק הזה. נעשה את הכל כדי לנצח. נבחרת הנוער היוותה עבורנו השראה, זאת לא בושה לקחת מהם דוגמה. מול בלארוס האמנו עד הרגע האחרון ועשינו את זה".
הקפטן אלי דסה הוסיף: "המטרה היא לנצח ולקחת שלוש נקודות. אין משחק קל, צריך להגיע ערוכים ומוכנים לנבחרת אנדורה היא נבחרת עיקשת. אנחנו רוצים לשמור על שער נקי".
נבחרת אנדורה צברה עד כה נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים במסגרתם התמודדה נגד רומניה (2:0), קוסובו (1:1) ושווייץ (2:1). על הנייר, הכחולים-לבנים של אלון חזן, שמדורגים במקום השלישי בבית (4 נקודות), אמורים לשייט לניצחון, אולם המשחק נגד בלארוס החלשה העלה סימנים מדאיגים לגבי היכולת של השחקנים, שככל הנראה לא מצפים להם חיים קלים גם מחר. בנבחרת רוצים להגיע למשחק הבא, נגד רומניה, כשהם במרחק ניצחון מהמקום השני.