במכבי חיפה נשמו אתמול (ראשון) לרווחה לאחר הניצחון הקשה (3:6 בהארכה) על הפועל כפ"ס מהמקום האחרון בליגה הלאומית בסיבוב ח' בגביע המדינה. האלופה אמנם סימנה 'וי' עם העפלה לשמינית הגמר, אבל אף אחד במועדון לא חלם להגרר להארכה מול יריבה נחותה בהרבה.
הפתיחה הייתה מדהימה עבור הירוקים: שער בכורה של גדי קינדה, שער של תומר חמד אחרי 12 עונות והכל נראה ורוד. עם זאת, משום מקום כפ"ס חזרה למשחק והשוותה, ואחרי שחמד החזיר את היתרון - אור אינברום הימם בתוספת הזמן עם שער שקבע 3:3 ושלח את הקבוצות לעוד 30 דקות ולהרבה דפיקות לב למסאי דגו ושחקניו.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
הרבה דפיקות לב. שחקני מכבי חיפה
(צילום: יאיר שגיא)
אמנם ענאן חלאילי וסוף פודגוראנו כיכבו בהארכה, אך דגו היה נסער בסיום מעצם המתח, ההסתבכות והדקות הנוספות שהשחקנים שלו נאלצו לשחק כאשר בעוד יומיים מצפה להם משחק חוץ ברנר מול הפועל באר-שבע, שנמצאת בכושר נהדר.
"זו הייתה מחצית שנייה רעה שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שבגביע העיקר זה לעלות שלב, אבל אנחנו מסתכלים בכל משחק על הדרך וחבל שנראינו ככה. נצטרך ללמוד מהטעויות האלה כדי שלא יחזרו בעתיד".
לקראת המשחק נגד הקבוצה של אליניב ברדה, דגו צפוי לחזור להרכב החזק שלו כאשר חלאילי, דין דוד, רפאלוב, מוחמד, גולדברג וקורנו ישובו ל-11. הקבוצה תתאמן היום ותצא מחר לדרום מיד אחרי האימון המסכם, כהכנה למשחק החשוב מול סגנית האלופה.