חגיגות האליפות של מכבי חיפה
(צילום: איתן גליקמן)
מסאי דגו, מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, הפך לאחד השמות המפתיעים מתוך המועמדים להחליף את מאמן הקבוצה הבוגרת, ברק בכר, שאמור לעזוב עם תום העונה לכוכב האדום בלגרד.
האלופה, בכל מקרה, תחכה עם ההודעה הרשמית על המחליף לבכר רק לאחר המחזור הנועל של העונה, מול הפועל ירושלים, ולאחר ההודעה הרשמית על עזיבתו של המאמן לאחר שלוש עונות בירוק. אם זה אכן יהיה דגו, מדובר בהפתעה מרעישה במיוחד.
1 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה מול הפועל חדרה
עירוני קריית שמונה מול הפועל חדרה
בשל לקפיצת המדרגה? דגו
(צילום: יאיר שגיא)
דגו (37) הגיע לקבוצת הנוער של הירוקים בשלהי העונה שעברה ולאחר שבני לם חתם בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה. בעבר, בין השאר, אימן דגו את הפועל פ"ת, הפועל כפר-סבא, עירוני קריית-שמונה, הפועל ראשל"צ והפועל עכו.
"העונה הזאת הייתה ארוכה, עשינו את זה עם שני ניצחונות ענקיים וזה היה יותר מתוק. עשינו את זה בצורה טובה ומתוקה. כרגע צריך לחגוג ולא להתייחס לעתיד שלי", אמר בכר השבוע לאחר חגיגות האליפות באצטדיון בנתניה, תוך שהוא מתייחס גם לסוגיית עתידו במועדון ולקריאות האוהדים 'תישאר תישאר'.
"אליפות שלישית ברצף זה חלום שהתגשם, שברנו תקרת זכוכית. הייתה עונה מדהימה, לשחקנים האלה יש הרבה אומץ. לא ציפיתי לנצח היום 1:5 אבל זאת הקבוצה שלנו. עשינו היסטוריה, אני לא יודע אם מה שעשינו יחזור שוב בעתיד בכדורגל הישראלי. הניצחון על אשדוד בפלייאוף היה הכי משמעותי. עוד נראה אם אשאר כאן, כרגע זה לא אחראי מצידי להתייחס לכך. עכשיו אני רוצה לחגוג וליהנות".