ללא מאמן חדש במקום רובי קין, מכבי ת"א עדיין לא מוכנה לעונה החדשה.. ועדיין, עונת 2024/25 יצאה היום (רביעי) לדרכה עבורה באופן רשמי, עם הגרלת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שקבעה כי כי היא תתמודד נגד אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט או אלופת סן מרינו וירטוס.
סטיאווה, שהיא המועמדת המובילה לפגוש בסופו של דבר את הצהובים, אחת הקבוצות הטובות שהצהובים היו יכולים לקבל בהגרלה. מדובר במועדון הגדול ביותר ברומניה, עם לא פחות מ-27 אליפויות, 22 סגנויות, 24 גביעי מדינה, ועוד 6 זכיות בסופר קאפ. זה גם המועדון הכדורגל הרומני היחידי, וכן המועדון המזרח אירופאי השני ביחד עם הכוכב האדום בלגרד, שזכה בגביע אירופה.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א עם צלחת האליפות
(צילום: עוז מועלם)
סטיאווה זכתה לפני כמה שבועות באליפות ראשונה אחרי 9 שנים, אחרי שסיימה עם יתרון של שלוש נקודות על קלוז' (46 נקודות). וירטוס הגיעה להגרלה לאחר שזכתה באליפות ראשונה בתולדותיה. מגרשה הביתי (אקואוויווה) מכיל 2,000 מקומות בלבד. בסגל של נבחרת רומניה ליורו 2024 יש ארבעה נציגים מסטיאווה: כוכב האליפות החלוץ פלורינל קומאן, הקשרים אדריאן שוט ודריוס אולארו, והשוער סטפן טרנובאנו.
אחרי ההצלחה הגדולה של מכבי ת"א ומכבי חיפה בעונה שעברה באירופה - הגעה עד שמינית גמר הקונפרנס-ליג - אלופת ישראל נהנתה מהפירות, והיא תהיה מדורגת בכל שלבי מוקדמות ליגת האלופות, כך שהיא בהחלט יכולה לפנטז על שלב בתים אירופי והתחככות עם השמנת של הכדורגל האירופי.
משחקיה בסיבוב המוקדמות השני ייערכו ב-23/24 ביולי והגומלין כעבור שבוע, כשהמשחק הראשון יהיה בחוץ והגומלין בבית. יש לציין כי לפחות על-פי מספר דיווחים, היא תארח את משחקיה בקראקוב. כידוע, אם מכבי ת"א תודח בסיבוב המוקדמות השני, היא תנשור למוקדמות הליגה האירופית.
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)