מכבי ת"א תמריא היום (רביעי) לסרביה לקראת המשחק "הביתי" מחר (19:45) מול ריאל סוסיאדד במסגרת המחזור השלישי בליגה האירופית, ותעשה זאת ללא ערן זהבי החולה. החלוץ בן ה-37 סובל מווירוס בבטן, ולא יעמוד לרשותו של ז'רקו לאזטיץ'.
מי שיחזור לסגל הוא דור תורג'מן, שפתח את העונה בצורה נהדרת אבל נעדר מאז ההפסד לבראגה בגלל פציעה. אלא שלאזטיץ' אולי מתכנן הפתעה, כשהקשר דור פרץ תורגל כחלוץ. גם הישאם לאיוס חזר לסגל, לאחר שנגרע ממנו בניצחון על מכבי חיפה בגלל מחלה.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי על הספסל
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי על הספסל
לא בסגל. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
האלופה הישראלית הפסידה בשני משחקיה עד כה במפעל, מול בראגה (2:1) ומול מיטיולן (2:1), ותרצה להפתיע את הקבוצה הבאסקית שמתאוששת מפתיחת עונה לא טובה בספרד (מקום 11), ובעצמה תגיע לבלגרד ללא שחקנים משמעותיים.
בשבת ניצחה סוסיאדד בחוץ את ג'ירונה 0:1, אך השוער הבכיר שלה אלכס רמירו נפצע בברכו במהלך המשחק, והיום נודע שהספרדי בן ה-29 "סובל מאי נוחות" ולא בסגל למשחק. מי שצפוי להיות מוצב בין הקורות הוא השוער השני אונאי מררו, שיערוך הופעת בכורה העונה. גם הבלם איגור בובלדיה יישאר בספרד בעקבות פציעה. בנוסף, לפי הדיווחים בתקשורת הספרדית, אימנול אלגוסיל מתכנן לבצע רוטציה בהרכב.