לאחר שהפועל באר-שבע הפסידה הערב (חמישי) בגמר גביע המדינה 1:0 למכבי פ"ת, אוהדי הקבוצה התעמתו עם השחקנים, ואף מנעו מהם מהם זמנית לצאת מהאצטדיון לאוטובוס של הקבוצה. לבסוף יצאו השחקנים בליווי המשטרה.
הקשר ההולנדי-מרוקאי אימראן אולד עומאר, ששיחק הערב 67 דקות, סיפר: "אוהדי באר-שבע קראו לאשתי ולי טרוריסטים, וזו לא הפעם הראשונה. באתי לכאן לשחק כדורגל, זה מה שמגיע לי? זאת בושה. כולם מתנצלים על זה, אבל זה היה ליד השחקנים ואנשי הצוות ואף אחד לא אמר להם כלום".
2 צפייה בגלריה
אולאד עומר מול הינדי
אולאד עומר מול הינדי
"באתי לכאן לשחק כדורגל, זה מה שמגיע לי?". אולד עואמר
(צילום: עוז מועלם)
ברדה: "כולם לקחו את זה מאוד קשה"
(ONE)
באר-שבע סיימה עונה מורכבת בטעם מר מאוד, עם שלוש תבוסות רצופות בליגה לפני ההפסד הערב בגמר. בעונה הבאה היא תשחק במוקדמות הקונפרנס ליג-בזכות המקום השלישי בליגה, אבל פספסה השתתפות במוקדמות הליגה האירופית.
"אכזבה עצומה, כל מפסידה בגמר גביע תמיד מאוכזבת", אמר המאמן אליניב ברדה, "המשחק אמנם היה די שקול, אבל לא שיחקנו מספיק טוב. ברכות לזוכה. ההרכב שפתח היום היה שונה לחלוטין מזה שפתח במשחקים האחרונים שבהם לא הצלחנו בליגה".
על עתידו במועדון: "לא חושב שלהפסד יש השפעה. השחקנים רוצים להצליח, אין לזה קשר אלי. הייתי בשיחה עם אלונה, נשארו עוד דברים שצריך לפתור ואני מאמין שנפתור. הכיוון תמיד חיובי". על העונה של באר-שבע: "לא היה פשוט לשחק בבאר-שבע ובכלל בדרום. הבטחנו את אירופה, שזאת מטרה חשובה. מאוד רצינו לסיים את זה עם תואר".
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
"מבקש סליחה". ויטור
(צילום: עוז מועלם)
מיגל ויטור, שנפצע בכף הרגל והוחלף בדקה ה-75, אמר אחרי המשחק: "זה מרגיש אפילו גרוע יותר לאכזב את כל מי שהגיע לכאן, אני רוצה לבקש מהם סליחה".