כמה לחץ השתחרר במכבי חיפה לאחר הניצחון הראשון בליגת העל, 1:2 על בני סכנין אתמול (שבת). זה הלך קשה, אבל לירוקים יש את הישראלי הכי טוב בליגה - עומר אצילי, שסיים עם צמד וקינח עם שער ניצחון יקר בתוספת הזמן, רגע לפני המשחק מול פיינורד עוד יומיים בליגה האזורית.
האלופה עדיין לא מרשימה, עדיין לא מראה את היכולת שמצפים ממנה ומהסגל הנוצץ והעבה של בכר, אך בשורה התחתונה היא הצליחה לנצח קבוצה לא קלה שתעשה חיים קשים להרבה קבוצות בליגת העל, וכזכור הפתיעה את מכבי תל אביב במחזור הראשון. השמחה של שחקני מכבי חיפה לאחר שער הניצחון הבהירה כמה הוא היה חשוב, בטח לקראת המשחקים מול ההולנדים ובשבת נגד סגניתה מכבי ת"א.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי חוגג
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
אצילי מכניע את סכנין בתוספת הזמן
(צילום: עוז מועלם)
מי שזכה למחמאות גדולות אתמול הוא מחמוד ג'אבר הצעיר שפתח בהרכב והיה נהדר. ג'אבר, שחקן בית של המועדון, הוא אחד שבחיפה בונים עליו לשנים הבאות: "הוא עשה עבודה שקטה, רץ לא מעט והשקיע המון, הוא ללא ספק יישאר במועדון לשנים רבות. הוא עושה דרך שקטה ונכונה", אמרו בחיפה.
אצילי, שזכה ללא מעט שבחים מהשחקנים ואנשי הצוות המקצועי, היה בעננים לאחר הניצחון. "אצילי זה שחקן של מאני-טיים, שחקן של תארים, כוכב כדורגל בכל רמ"ח איבריו, אין ספק כי יש לנו נכס ביד", אמרו במועדון.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
חגיגה ירוקה
(צילום: עוז מועלם)
לקראת המשחק מול פיינורד, בכר צפוי לחזור להרכב החזק שלו כאשר עלי מוחמד יחזור לאמצע לצידו של חוסה רודריגס. אם מוחמד אבו פאני יגיע להבנות עם הקבוצה הוא יפתח גם כן בקישור. אגב, אבו פאני נפגש אתמול עם יעקב שחר והיה נראה כי האווירה בין השניים חיובית, הצדדים ינסו לעשות סוף לסאגה. גם עופרי ארד עשוי לפתוח בהרכב באירופה, בן שהר עדיין בספק גדול.