המחליף של ברדה: אחרי שניצח את הפועל באר-שבע בגמר גביע המדינה ביום חמישי האחרון, רן קוז'וך מונה למאמן הקבוצה בחוזה לשנתיים.
קוז'וך אמר אחרי החתימה: "אני שמח ונרגש לחתום במועדון ולהתחיל פרק חדש בקריירה שלי. אני רוצה לומר תודה לנשיאת המועדון, אלונה ברקת, על האמון בי. בימים הקרובים אתחיל בהכנות לקראת פתיחת האימונים ואני מאחל לנו שיחד נגיע להישגים רבים". נשיאת המועדון, אלונה ברקת הוסיפה: "אני מברכת את רן על הצטרפותו למועדון. אני מאחלת לו ולכולנו הצלחה גדולה בעונה הקרובה"
1 צפייה בגלריה
קוז'וך
קוז'וך
יחליף את ברדה. רן קוז'וך
(צילום: עוז מועלם )
בבאר-שבע התרשמו מאוד מהיכולת שהציגה נגדם מכבי פתח תקווה בגמר הגביע. ביום שישי החליטו בבאר-שבע להיפרד מאליניב ברדה, הסמל הגדול של המועדון, אחרי שנתיים וחצי על הקווים.
הבחירה בזהות המחליף נובעת בין היתר בכך שבכל המשחקים שקיימה באר-שבע נגד קוז'וך היא התקשתה מאוד וכעת נראה שהוא יהיה זה שיחליף את ברדה. הפועל באר-שבע תשחק בעונה הבאה במוקדמות הקונפרנס-ליג, אחרי שסיימה את העונה במקום השלישי.
בנובמבר 2022 קוז'וך מונה למאמן מכבי נתניה במקום בני לם, הוא הוביל אותה לזכייה בגביע הטוטו אחרי ניצחון בגמר על הפועל באר-שבע, בדצמבר האחרון פוטר ממכבי נתניה אחרי סדרת תוצאות רעות. בינואר מונה למאמן מכבי פ"ת, אותה הוביל לזכייה בגביע המדינה אחרי 72 שנה בלי תואר.
קוז’וך: "חשוב שיתחילו להרגיש מה זה תארים"
(ONE)